באמצע שנות ה-90 הוצגה לראשונה במוו Z3, רודסטר קטנה ונאה שהיממה את עולם הרכב בעיצובה. ה-Z3 התבססה על מכלולי הסדרה 3 של אותם השנים (E36) עם כמה מכלולים של הסדרה 3 שקדמה לה (E30). היצע המנועים כלל מנועי 1.8 ו-1.9 ליטר בנזין, וכאן העניינים התחילו להסתבך. כי בעוד חובבי ההגה ציפו לקצת יותר אקשן מתחת לעיצוב הספורטיבי, הם התאכזבו לגלות כי הביצועים היו פושרים למדי ואף למטה בכך בגרסת ה-1.8 ליטר. במוו הגיבה די מהר לביקורת והציגה גרסאות חזקות יותר, עם מנועים בנפח של 2.8, 3.0 ו-3.2 ליטרים, אך אלו נדירות למדי בישראל. בסך הכל, הציעה במוו Z3 עיצוב נאה לצד התנהגות כביש סבירה למדי, אך לא זכתה להילה לה זכתה המיאטה של מאזדה. גם העובדה שעלויות האחזקה של הרכב הזה אינן זולות, לצד מחירי ביטוח כמעט בלתי הגיוניים, לא תרמו לעניין בשוק המקומי ורכבים רבים נעלמו מהנוף המקומי במהרה;
עיצוב; הנעה אחורית;
ביצועים בגרסאות החלשות; עלויות אחזקה;
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שיש בו;
מתעניין בחוקיות ובדרך החלפת מנוע ב.מ.וו Z3 מ-1.8 ל-2.8 ל'