דייהו מאטיס היא למעשה הדור הראשון של שברולט ספארק. כרגיל אצל הקוריאנים בתחילת הדרך, המכונית בנויה משעטנז של מכלולים שהושאלו מכמה מדינות ויצרניות הרכב. העיצוב הושאל בכלל בפיאט, שהייתה אמורה להשתמש בו למחליפת הפיאט 126. המנועים הושאלו מסוזוקי היפנית וקיבלו כמה שיפורים טכניים קלים. התכנון המכאני היה דווקא קוריאני מקורי. והתוצאה? דייהו מאטיס הייתה מכונית טובה לזמנה, אך בישראל היא נכשלה בשל העדרה של תיבת הילוכים אוטומטית. מנוע ה-800 סמ"ק סיפק צריכת דלק נמוכה וביצועים סבירים, כל עוד שמרתם על הרכב בתוך גבולות העיר הגדולה. אפילו רמת האמינות הפתיעה לטובה, בוודאי ביחס לשאר המוצרים של דייהו. אבל המכונית עצמה פשוטה מאוד מבפנים, לא נוחה לנסיעה וגם זמינות חלקי החילוף בעייתית מאוד.
חסכונית בדלק; נראית לא רע;
תא נוסעים פשוט; נוחות נסיעה זוועתית;
מזל שמאז ועד הספארק של ימנו השתפרה קצת התוצרת של דייהו;