דייהטסו שרייד הייתה אחת מהמכוניות היפאניות הראשונות שהגיעו לישראל, עוד בתקופה שרוב יצרניות הרכב הגדולות נענו לחרם הערבי הגדול וסירבו לשווק כאן מכוניות. השרייד הייתה אחת מהמכוניות היחידות באותם השנים שהציעה מוניטין של יצרן רכב יפני ואופציה לגיר אוטומטי - והכל במכונית קטנה וזולה יחסית. הדור הזה (והשלישי במספר) של השרייד הגיע ארצ בסוף שנות ה-80 וזכור בעיקר בשל סמלי ה-"16V" (כלומר 16 שסתומים) שהיו מודבקים אליו, עדות לכך שדייהטסו הייתה אחת הראשונות שהתקינו מנועי 16 שסתומים ברכבים שגרתיים. אבל מלבד כל אלו, לא היה שום דבר מיוחד אצל דייהטסו שרייד. הגיר האוטומטי היה עם שלושה הילוכים בלבד, כך שביחד עם המנוע הצנום התקבלו ביצועים חלשים למדי. גם איכות ההרכבה לא הייתה גבוהה במיוחד ויש לא מעט רכבים שסבלו מסדקים בשלדה או חדירה של גזים מהאגזוז לתא הנוסעים. ב-1994 הגיע ארצה הדור החדש יותר של השרייד, שהיווה קפיצת מדרגה משמעותית.
אופציה לגיר אוטומטי; מותג יפני;
גיר אוטומטי; איכות נמוכה יחסית למוצא היפאני;
ואז הגיעה מאזדה עם ה-121 וטרפה את הקלפים...
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על דייהטסו שרייד