שורשיה של וולוו 740 נטועים אי שם באמצע שנות ה-80, כשבוולוו רצו לתכנן מחליפה ל-240 המזדקנת. למרבה ההפתעה, למרות הצגתה של ה-740 החדשה ה-240 הוותיקה המשיכה להימכר לצידה בהצלחה רבה ולכן ה-740 לא נחשבה בראי ההיסטוריה כמחליפה הישירה של ה-240. אבל גם אם ננסה שלא לבלבל אתכם במספרים רבים, ה-740 הייתה משפחתית גדולה (מכונית מנהלים) יוקרתית ומתקדמת מאוד לזמנה. היא הוצעה בתצורת סדאן או סטיישן וזכתה להצלחה גדולה מאוד בישראל, בעיקר בזכות העובדה שהפכה לרכב הכמעט רשמי של נכי צה"ל. וולוו 740 נחשבת לאחת מהמכוניות היותר מוצלחות של וולוו והיא אחת מהמכוניות שהביאו את וולוו למקום אליו הגיעה בשנות ה-90 ותחילת ה-2000. היא הציגה רף גבוה מאוד של אמינות מכאנית, רמת אבזור גבוהה, רמת בטיחות גבוהה ונוחות נסיעה טובה. היצע המנועים כולל מנועי 2.0 ו-2.3 ליטר בנזין, כאשר הראשון חלש למדי והשני (הגדול יותר) מספק ביצועים טובים בהרבה. קצת חבל שהדגמים הראשונים סבלו מאיכות הרכבה נמוכה למדי, בעיה שנפתרה במהלך מתיחת הפנים שעבר הדגם לקראת תחילת שנות ה-90. גם העיצוב הקצת מרובע מעט משעמם ובמידה רבה חרץ את תדמיתה של וולוו, למרות ניסיונותיה הנוכחיים של היצרנית לשנות תדמית זו;
אמינות; בטיחות;
עיצוב; ביצועים בגרסת ה-2.0 ליטר;
וולוו כמו שאתם מצפים מוולוו להיות;
: טנק מרכבה במחיר של אופניים תת דגם:2.3 אוטומט
המלצה -
לחיוב - נוחה יציבה מסיבית
לשלילה - צריכת דלק וחלפים יקרים
: טנק מרכבה במחיר של אופניים תת דגם:2.3 אוטומט
המלצה -
לחיוב - נוחה יציבה מסיבית
לשלילה - צריכת דלק וחלפים יקרים
היכן ניתן למצוא מדחס מזגן ומה מחירו המשוער
עד כמה קריטית נזילה ממחזיר שמן?
רכב מתנדנד במהלך נסיעה- וולוו 740