לאחר הפסקה של כמה שנים חזרה יגואר XK לעולם, הפעם בתצורה מודרנית ונאה מבעבר. הרעיון הכללי שמאחורי המכונית נשמר - זו עדיין מכונית GT גדולה, חזקה, כבדה ומהירה. רק שהפעם היא גם הייתה מעוצבת יותר וגם זכתה להתנהגות כביש טובה יותר, מה שהפך אותה לקלאסיקה כמעט מיידית. ה-XK הזו פותחה על בסיס דגמים קודמים של יגואר וביחד עם אסטון מרטין, כך שהיא חולקת כמה ממכלוליה עם ה-DB7 המפורסמת - דבר שבוודאי אינו מזיק לנחשקות שלה. יגואר XK שווקה כאן בשני תצורות מרכב - רודסטר או קופה. בשני המקרים מנוע בנזין V8 בנפח 4.0 ליטרים הפיק את הכוח, כשהוא הוחלף במשך השנים במנוע 4.2 ליטרים V8 גדול וחזק יותר. הביצועים היו כמובן מצויינים בשני המקרים, למרות משקלה הדי גבוה של המכונית. רמת האמינות, כמו שאפשר לצפות מרכב בריטי, רחוקה מלהיות מושלמת. גם עלויות החלפים הם משהו שיכול להשאיר לכם חור די גדול בכיס (אם צריכת הדלק לא עשתה את זה קודם), במיוחד לאור העובדה שמדובר במכונית מאוד נדירה במחוזותינו.
עיצוב מרהיב; ביצועים;
נדירה מידי; יקרה מידי לאחזקה;
אם יש לכם כסף - לכו על F טייפ חדשה. אם אין לכם כסף - לכו על ניסאן מיקרה;