מאזדה דמיו הגיעה ארצה בתחילת שנות ה-2000 כמחליפתה של ה-121 (בימבה) הוותיקה, אך לאחר כמה שנים של הפסקה. בניגוד ל-121, שזכתה לעיצוב עגלגל וחמוד, הדמיו הגיעה עם עיצוב מרובע ולא ממש נאה. תא הנוסעים נראה כמו העתק נאמן למקור של מאזדה לאנטיס מאותה התקופה, עם שימוש באותם המתגים והפלסטיקים המוכרים. לישראל הגיע דגם אחד של מאזדה דמיו, מצויד במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר בהספק צנוע יחסית של 75 כוחות סוס ומשודך לגיר אוטומטי רגיל. הביצועים לא מלהיבים במיוחד, כמו גם צריכת הדלק, והם נמצאים ברף התחתן של הקטגוריה. לאלו יש להוסיף התנהגות כביש בינונית למדי ונוחות נסיעה בינונית מינוס, שעלולים להפריע. בארץ לא זכתה הדמיו להצלחה רבה ושיווקה הופסק לאחר זמן קצר. מחליפתה (המאזדה 2) הגיעה רק כעבור שש שנים וזכתה כבר להצלחה גדולה הרבה יותר.
מושב אחורי מרווח; לא מבוקשת בשוק = מחיר שוק נמוך;
נוחות נסיעה; ביצועים; סחירות;
אולי כבר עדיף לקנות לאנטיס וזהו?