זה הוא הדור הראשון של מיצובישי לנסר שהגיע ארצה, ומיד קנה לעצמו מקום של כבוד. המיצובישי הזו סיימה את השליטה של סובארו בשוק המשפחתיות בישראל, שליטה שנמשכה מעל לעשר שנים. הלנסר הציעה את כל מה שהציעה הסובארו DL, ויותר. יותר אבזור, יותר נוחות, יותר עיצוב וכשהוחלפה ה-DL בלגאסי גם בפחות כסף. התוצאה - הלנסר הפכה לאחת מהמכוניות הנמכרות ביותר בישראל. אלינו היא הגיעה בעיקר עם מנוע בנזין 1.5 ליטר שהוציע עם גיר ידני או אוטומטי. שתי התצורות נחשבות לאמינות למדי, אולם הדגם האוטומטי מצויד בגיר מיושן עם שלושה הילוכים בלבד, מה שמשפיע מעט על צריכת הדלק. רמת האבזור הייתה טובה לזמנה אבל אל תצפו כאן לאבזור בטיחותי מודרני - אין ABS, בטח שלא ESP ואפילו לא כרית אוויר אחת. שימו לב שכיום רוב הרכבים ישנים יחסית, כך שגם רמת האמינות האגדתית של מיצובישי לנסר אבדה ברובה. לזה יש להוסיף פלסטיקה באיכות נמוכה שנוטה להתפרק וכן נטייה מסוימת לחלודה.
אמינות; לשמור לאספנות;
בטיחות; גיר אוטומטי מיושן;
היום כבר אין הרבה סיבות לקנות אחת כזאת, אם בכלל נשארו כאלו על הכביש
: רכב אמין וזול לאחזקה תת דגם:1.5
המלצה -הייתה ברשותי כ- 7 שנים (1998- 2005), בגרסה הבסיסית ביותר - ללא הגה כוח, ללא חלונות חשמל ללא ABS וגיר ידני. שמשה משפחה של 5 נפשות. בכל התקופה ללא תקלות משמעותיות ~ 1200 ש"ח. עברה 175000 ק"מ ברשותי, נמכרה עם קלאצ' מקורי.
לחיוב - רכב מאד אמין, פשוט ובעל צריכת דלק סבירה.
לשלילה - נוחות בינונית, רמת בטיחות ירודה (ללא כרית אוויר/ABS), רכבים מוזנחים מפתחים חלודה בגג.
נורית בלם יד נדלקה אולם בלם היד אינו מורם כלל.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי לנסרהייתה ברשותי כ- 7 שנים (1998- 2005), בגרסה הבסיסית ביותר - ללא הגה כוח, ללא חלונות חשמל ללא ABS וגיר ידני. שמשה משפחה של 5 נפשות. בכל התקופה ללא תקלות משמעותיות ~ 1200 ש"ח. עברה 175000 ק"מ ברשותי, נמכרה עם קלאצ' מקורי.
רכב מאד אמין, פשוט ובעל צריכת דלק סבירה.
נוחות בינונית, רמת בטיחות ירודה (ללא כרית אוויר/ABS), רכבים מוזנחים מפתחים חלודה בגג.