זה הוא הדור השלישי של פולקסווגן פולו שהגיע ארצה, וזכה להצלחה גדולה מאוד. הוא הגיע אלינו עם מבחר עצום של מנועים - החל מגרסת 1.0 ליטר חלשה ובסיסית (לא מומלצת) ועד לגרסת 1.9 ליטר דיזל סופר-חסכונית (אך איטית ועגלתית). גם מבחר תצורות המרכב היה גדול, כולל גרסת סדאן ("פולו קלאסיק") שנמכרה בעיקר בשוק המוניות וגרסת Open Air עם גג שמש נפתח סטייל קופסאת סרדינים. ואיך אפשר בלי להזכיר את גרסת הארקלינו הצבעונית שבה כל חלק במרכב היה צבוע בצבע אחר. לצערנו הרב עם הזמן הסתבר שאין הצדקה של ממש להצלחה במכירות. רמת האמינות של פולקסווגן פולו דור 3 הייתה נמוכה מהצפוי, עלויות האחזקה היו גבוהות ודגמי הדיזל (שדווקא היו די אמינים) נשחקו עם מאות אלפי קילומטרים על השעון. היום, לא נשאר הרבה מלבד לסמל העגול והאהוב.
גג השמש הגדול בגרסת ה-Open Air; צריכת הדלק בגרסת ה-SDI;
רמת אמינות נמוכה; גרסת ארקלינו כעורה;
יפה, חביבה אך יקרה לאחזקה.
: הרכב בבעלותי מזה שנה, רכב נהדר, מאוד נהנתי איתו עד שנאלצתי למכור. תת דגם:1.6 קלאסיק
המלצה -פולו קלאסיק מודל 1998, 1.6
לחיוב - צריכת דלק חסכונית, פעם בחודש אחרי שאני נוסעת בו די הרבה למרחקים - כל פרט ופרט אפשר למצוא ולקרוא עליו בספר שבא עם הרכב, ישבתי וקראתי אותו ופירקתי כל דבר שרק יכולתי והחזרתי כדי להכיר אותו טוב יותר.
לשלילה - צריך לבדוק מים כל כמה ימים רק בשביל למנוע בעיות גדולות יותר בעתיד.
: מרגיש טוב מתנהג טוב תת דגם:1.4
המלצה -מדובר עם גירסא 1.4 air open , רכב טוב לא מרגיש זול, 60 כ"ח סוס בסך הכל אבל לא מרגיש עייף, טיפולים לא זולים ולא יקרים, פלסטיקה נשארה עם השנים במצב מצויין, הילוכים מצויין
לחיוב - תא מטען, שרידות חומרים לאורך זמן , גג ברזנט ענק ונפתח כמעט כולו, זריזה חמודה קטנה נראת נחמד צריכת דלק לא בשמים ולא בארץ.
לשלילה - מנוע גג בעייתי, חלקים מחול יסדרו גם אותו וגם את הכיס, אין צורך לפחד, מנוע חדש יעלה 1000 שח, ברזנט חדש גם הוא כ1000 ש"ח, מחול כמובן, יש להיזהר ממתקינים ישראלים נתקלתי כבר בהמון רמאים.
: משרת נאמנה, מביא מנקודה A לB ללא היסוס תת דגם:1.6 קלאסיק
המלצה -למרות השנתון, הרכב עומד בדרישות בסיסיות כמו הגעה מנק' לנק', אמינות ובסה"כ מרגיש אוטו לא פחות מרכב חדש.
לחיוב - מרגיש יציב על הכביש, די חסכוני(1:13, 1:14), תא מטען ענק, יש מקום מאחור, מפגין אמינות לא רעה בכלל.
לשלילה - חסר כוח למנוע, לא זול לאחזקה, זקוק לתחזוקה תמידית אחרת יתפרק, נוחות ובידוד רעשים.
תקלת מצערת נפוצה בדגמים אלו + ופתרון
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פולקסווגן פולופולו קלאסיק מודל 1998, 1.6
צריכת דלק חסכונית, פעם בחודש אחרי שאני נוסעת בו די הרבה למרחקים - כל פרט ופרט אפשר למצוא ולקרוא עליו בספר שבא עם הרכב, ישבתי וקראתי אותו ופירקתי כל דבר שרק יכולתי והחזרתי כדי להכיר אותו טוב יותר.
צריך לבדוק מים כל כמה ימים רק בשביל למנוע בעיות גדולות יותר בעתיד.
מדובר עם גירסא 1.4 air open , רכב טוב לא מרגיש זול, 60 כ"ח סוס בסך הכל אבל לא מרגיש עייף, טיפולים לא זולים ולא יקרים, פלסטיקה נשארה עם השנים במצב מצויין, הילוכים מצויין
תא מטען, שרידות חומרים לאורך זמן , גג ברזנט ענק ונפתח כמעט כולו, זריזה חמודה קטנה נראת נחמד צריכת דלק לא בשמים ולא בארץ.
מנוע גג בעייתי, חלקים מחול יסדרו גם אותו וגם את הכיס, אין צורך לפחד, מנוע חדש יעלה 1000 שח, ברזנט חדש גם הוא כ1000 ש"ח, מחול כמובן, יש להיזהר ממתקינים ישראלים נתקלתי כבר בהמון רמאים.
למרות השנתון, הרכב עומד בדרישות בסיסיות כמו הגעה מנק' לנק', אמינות ובסה"כ מרגיש אוטו לא פחות מרכב חדש.
מרגיש יציב על הכביש, די חסכוני(1:13, 1:14), תא מטען ענק, יש מקום מאחור, מפגין אמינות לא רעה בכלל.
חסר כוח למנוע, לא זול לאחזקה, זקוק לתחזוקה תמידית אחרת יתפרק, נוחות ובידוד רעשים.