מיד עם השקתה בשנת 1983, זכתה פיאט אונו להצלחה בלתי נתפסת בשוק האירופאי. המכונית הקטנה והמוצלחת הזו נמכרה היטב בכל השווקים בהם נמכרה והצלחתה הצילה למעשה את פיאט, שהיצע הדגמים שלה טרם השקת האונו היה מיושן ולא אטרקטיבי. בסופו של דבר יוצרה המכונית ללא שינויים משמעותיים (למעט מתיחת פנים ב-1989) עד לשנת 1997, כשהיא נשארת בשיווק סדיר לצידה של הפונטו, שהחליפה אותו. זכורה במיוחד גם גרסת הספורט הביצועיסטית של פיאט אונו, שזכתה לכינוי "אונו טורבו" וצוידה, כצפוי, במנוע מוגדש טורבו. האונו טורבו הייתה יריבה ראויה למכונית ההוט האצ' של אותה התקופה - פיג'ו 205GTi . בסך הכל הציגה המכונית לאורך השנים רמת אמינות סבירה למדי, בוודאי בהתחשב במקור האיטלקי שלה, אך בכל זאת סבלה מלא מעט בעיות חשמל ורגישויות לאחזקת שבר.
שימושית; מהנה; הצילה את פיאט;
גרסה אוטומטית גרועה במיוחד;
אם מצאתם אחת נורמלית - תשמרו אותה לסטטוס אספנות;
סיכום אחזקה שנתית.
חום מנוע גבוה עקב תרמוסטט תפוס. מצ"ב תמונות
פיאט אונו, אחת מהמכוניות החשובות ביותר בהיסטוריית הרכב בכלל ובהיסטוריה של פיאט בפרט, תחגוג בחודש הבא יום הולדת 30.