הדור הנוכחי של סיטרואן C4 ספייסטורר (נקרא C4 פיקאסו עד 2018) מציג כמו קודמו עיצוב נאה ומודרני למדי. העיצוב המודרני ממשיך גם אל תא הנוסעים, שם מקבל הספייסטורר עיצוב ייחודי למדי. לוח השעונים הגדול ממוקם במרכז ולא מאחורי ההגה, ידית ההילוכים קטנה ונמצאת מאחורי ההגה ואפילו כפתורי המזגן נעלמו. השליטה על הטמפרטורה מתבצעת דרך מסך המגע הצבעוני. הביצוע מעט בעייתי בכל מה שקשור להנדסת אנוש ובהחלט דורש הסתגלות. חידוש נוסף מסתתר מתחת למכסה המנוע, שם מקבל סיטרואן C4 ספייסטורר מבחר מנועי טורבו בנזין או דיזל מודרניים וחסכוניים שמשודכים לתיבות הילוכים אוטומטיות. הביצועים טובים בסך הכל וצריכת הדלק טובה גם היא, אבל בידוד הרעשים מעט בעייתי ולוקה בחסר. נוחות הנסיעה טובה וכך גם מרווח הפנים, למעט בשורה השלישית שמיועדת בעיקר לילדים קטנים.
נוחות נסיעה, צריכת דלק, שימושיות.
בידוד רעשים, הנדסת אנוש.
מוביל נוסעים מוצלח למדי.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סיטרואן C4 גרנד ספייסטוררמחליף הגראנד פיקאסו נוחת בישראל עם שינוי בעיקר בשם ותוספת גרסת 1.2 טורבו בנזין. המחיר: החל מ-150,000 ₪