המגאן היא המשפחתית של רנו. המגאן מציעה את אחד מבסיסי הגלגלים הארוכים בקטגוריה עם אורך של 271 ס"מ, וכתוצאה מכך תא הנוסעים שלה מרווח במיוחד ותא המטען גם הוא בעל נפח מכובד (הן בסטיישן והן בסדאן). נוחות הנסיעה של המגאן טובה למדי, וכך גם בידוד הרעשים. למגאן רשימת אבזור טובה, אך ישנו מחסור באבזור בטיחות מתקדם, אשר אותו מחליפה מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. רנו מגאן מוצעת בישראל בשני מרכבים, סטיישן (גרנד טור) וסדאן (גרנד קופה) ועם שני מנועים-האחד טורבו דיזל, בנפח 1.5 ליטר המשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. השני טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר, המשודך גם הוא לאותה תיבת הילוכים.
נוחות נסיעה, מרווח פנים, איכות חומרים, צריכת דלק בגרסת הדיזל.
מחסור במערכות בטיחות מתקדמות, הנדסת אנוש.
מכונית טובה שסובלת מחוסר באבזור בטיחות.
רנו ישראל משיקה את המגאן סטיישן באיחור של כמעט שלוש שנים ועושה את זה במחירים לא נמוכים, ובלי מערכות בטיחות אקטיביות
רנו מגאן גרנד קופה מחליפה את הפלואנס ומסתמנת כמכונית משפחתית נפלאה, אילולא שלוש כוכביות.
רנו ישראל משיקה את הגרנד קופה החדשה - גרסת הסדאן של המגאן הרביעית ומחליפת הפלואנס. החל מ-132,000 ש"ח