מתיחת הפנים שעברה טויוטה אוריס סטיישן במהלך שנת 2015 הותירה אחריה מכונית נאה מבעבר אבל בעיקר מגובשת יותר. תא הנוסעים, שסבל טרם מתיחת הפנים מאיכות חומרים מעט נמוכה ומעיצוב קצת מבולבל, שופר משמעותית וקיבל שלל שדרוגים קטנים שעושים את ההבדל. בין היתר אפשר לציין את המסך החדש של מערכת המולטימדיה או את לוח השעונים החדש. יחידת ההנעה היחידה של טויוטה אוריס סטיישן היא יחידת ההנעה ההיברידית המוכרת של טויוטה. מדובר ביחידה חסכונית במיוחד אך גם כזו שמספקת ביצועים טובים (לפחות כל עוד לא גמרתם לגמרי את הסוללה). תא המטען של גרסת הסטיישן גדול ושימושי ביחס לגרסת ההאצ'בק 5 דלתות ה"רגילה". קצת חבל שהמושב האחורי כאן מעט צפוף, בוודאי ביחס לרכבי סטיישן אחרים כדוגמאת המגאן סטיישן או האוקטביה סטיישן. גם התנהגות הכביש אינה מלהיבה ולמעשה מדובר במכונית משעממת למדי לנהיגה. שימו לב לגרסת ה-Sky View שכוללת גם גג שמש פנורמי נאה במיוחד (אך הוא פוגע מאוד במרווח הראש של היושבים מאחור).
צריכת דלק נמוכה; רמת אבזור גבוהה;
התנהגות כביש; מושב אחורי צפוף;
למי שזקוק לסטיישן חסכונית ומוכן להתפשר על מרווח פנים;
: מאכזב. לא סוחב, שותה דלק,1 ל 14-15 רחוק מאוד מההבטחה להיות היברידי וחסכוני. הפריוס מומלץ יותר תת דגם:1.8 היברידי אוטומט Sky View
המלצה -בדרך כלל כשאוטו שותה.אתה מצפה.שלפחות יסחוב, כאן גם לא סוחב וגם שותה לא מעט דלק ..
לחיוב - פגאז גדול בדגם הסטיישן
לשלילה - שותה דלק, לא סוחב, פלסטיקה גרועה, מערכת בלימה אוטומטית וכן מערכת אורות אוטומטית, וזיהוי תמרורים, לא מדוייק בכלל מזהה אולי כ50 אחוז..
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על טויוטה אוריס סטיישןבדרך כלל כשאוטו שותה.אתה מצפה.שלפחות יסחוב, כאן גם לא סוחב וגם שותה לא מעט דלק ..
פגאז גדול בדגם הסטיישן
שותה דלק, לא סוחב, פלסטיקה גרועה, מערכת בלימה אוטומטית וכן מערכת אורות אוטומטית, וזיהוי תמרורים, לא מדוייק בכלל מזהה אולי כ50 אחוז..