יונדאי i800 הוא רכב מסחרי בינוני בגודלו שהחליף בישראל את ה-H1 הוותיק. המבנה הכללי נותר ללא שינויים משמעותיים, כלומר קופסא גדולה ומרובעת עם המון מקום (כולל אופציה למיניבוס זעיר עם 8 נוסעים). החידוש העיקרי מסתתר מתחת למכסה המנוע, שם קיבל הרכב מנוע 2.5 ליטרים טורבו-דיזל חדש בתקן יורו 5 ותיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם 5 הילוכים - שילוב שנדיר למצוא בארץ. בנוסף מציע יונדאי i800 שיפור משמעותי בסעיפים רבים לעומת הדגם היוצא, כמו באיכות החומרים בתא הנוסעים, ברמת האבזור ואף בנוחות הנסיעה. אך אל תטעו, למרות השיפור זה עדיין רכב מסחרי קשוח שנוחות הנסיעה בו אינה מרשימה כשהרכב ריק והתנהגות הכביש מזכירה טנדרים של פעם.
איכות חומרים בתא הנוסעים; גרסת דיזל אוטומטית;
נוחות נסיעה כשהרכב ריק; מוניטין לא טוב בשוק;
גרסת הנוסעים מרווחת מהמיניוואנים המסורתיים, אך גסה ופחות איכותית מהם. ואילו הגרסה הסגורה בעלת נפח הטענה קטן מהמתחרים.
: רכב אמין וחזק שלא מצטיין בנוחות הנסיעה. תת דגם:2.5 אוטומט ואן סגור
המלצה -בארץ לI800 יש שימוש רכב כ א.צ.ז ולכן אפשר למצוא הרבה גרסאות סגורות שעברו הסבה ל 8+1 נוסעים.אם אתם מחפשים רכב שכזה למשפחה זה מאוד לא מומלץ ועדיף שתחפשו את הגרסה לנוסעים.
לחיוב - הI800 מרגישה מאוד חזקה וזרזיה לרכב בגודל כזה,ההגה שלה די טוב ומתקשר והנהיגה בה די משתווה לנהיגה בפרייבט. יש לה המון מקום מבפנים והמושבים די נוחים ותומכים. צריכת הדלק שלה מאוד מפתיעה לרכב שכזה וניתן להגיע ל1/12 בבין עירוני. עד כה 61אלף קילוטמר התקלקל רק מנגון הנעילה באחת הדלתות. התמורה למחיר מעולה כיוון שהרכב מרגיש הרבה יותר טוב מהמתחרות-סיטרואן ג'מפי,רנו טראפיק.
לשלילה - נוחות הנסיעה שלה מאוד לא טובה והמתלה האחורי שלה עם הבולמים מסוג עלים לא מצליח להתמודד עם שום סוג של מהמורה בכביש והכל מועבר לתא הנוסעים. הגרסה המסחרית (סגורה) מרגישה מאוד זולה וחסר אבזור לנהג באופן משמעותי (חוסר במקום למשקפי שמש,אין מחשב דרך,אין מראות בסכך שמש).
: הרכב הוכל הרבי דלק תת דגם:2.5 אוטומט מיניבוס
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
: רכב מצוין ואמין 0 תקלות. תת דגם:2.5 אוטומט מיניבוס
המלצה -לא צריך הרבה לכתוב אוטו חבל על הזמן נוח מהיר מאוד ויציב על הכביש אמין מאוד יש לי את הרכב שנתיים כל יום אני עושה בין 350-ל 450 קילומטר לא ממליץ לקנות את הידני כי הוא עייף מאוד רק את האוטומט כמו פרייבט זהו סוף.
לחיוב - היונדאי i 800 החליפה את הטויוטה הייאס אפילו עברה אותה מבחינת קוסמטיקה פנימית של הרכב.
לשלילה - אין.
גרסת הנוסעים מרווחת מהמיניוואנים המסורתיים, אך גסה ופחות איכותית מהם. ואילו הגרסה הסגורה בעלת נפח הטענה קטן מהמתחרים.
איכות חומרים בתא הנוסעים; גרסת דיזל אוטומטית;
נוחות נסיעה כשהרכב ריק; מוניטין לא טוב בשוק;
בארץ לI800 יש שימוש רכב כ א.צ.ז ולכן אפשר למצוא הרבה גרסאות סגורות שעברו הסבה ל 8+1 נוסעים.אם אתם מחפשים רכב שכזה למשפחה זה מאוד לא מומלץ ועדיף שתחפשו את הגרסה לנוסעים.
הI800 מרגישה מאוד חזקה וזרזיה לרכב בגודל כזה,ההגה שלה די טוב ומתקשר והנהיגה בה די משתווה לנהיגה בפרייבט. יש לה המון מקום מבפנים והמושבים די נוחים ותומכים. צריכת הדלק שלה מאוד מפתיעה לרכב שכזה וניתן להגיע ל1/12 בבין עירוני. עד כה 61אלף קילוטמר התקלקל רק מנגון הנעילה באחת הדלתות. התמורה למחיר מעולה כיוון שהרכב מרגיש הרבה יותר טוב מהמתחרות-סיטרואן ג'מפי,רנו טראפיק.
נוחות הנסיעה שלה מאוד לא טובה והמתלה האחורי שלה עם הבולמים מסוג עלים לא מצליח להתמודד עם שום סוג של מהמורה בכביש והכל מועבר לתא הנוסעים. הגרסה המסחרית (סגורה) מרגישה מאוד זולה וחסר אבזור לנהג באופן משמעותי (חוסר במקום למשקפי שמש,אין מחשב דרך,אין מראות בסכך שמש).
לא צריך הרבה לכתוב אוטו חבל על הזמן נוח מהיר מאוד ויציב על הכביש אמין מאוד יש לי את הרכב שנתיים כל יום אני עושה בין 350-ל 450 קילומטר לא ממליץ לקנות את הידני כי הוא עייף מאוד רק את האוטומט כמו פרייבט זהו סוף.
היונדאי i 800 החליפה את הטויוטה הייאס אפילו עברה אותה מבחינת קוסמטיקה פנימית של הרכב.
אין.
כלמוביל מפרסמת את מחירון 2015 לדגמי מיצובישי ויונדאי. הוזלות משמעותיות על האאוטלנדר הידני והלאנסר ספורטבק והתייקרות לא קטנה במגוון דגמי יונדאי