סיטרואן נמו הוא חלק מפרויקט משותף של קבוצות פיג'ו-סיטרואן וקבוצת פיאט. במילים אחרות, מדובר בטנדרון קטן שחולק את רוב מכלוליו עם פיאט פיורינו ועם פיג'ו ביפר. גם המסקנות בנוגע למכונית הזאת די דומות לאלו של שלושת האחרות. מדובר בטנדרון זול יחסית לברלינגו המוכר של סיטרואן, אבל גם קטן וחלש ממנו. נפח ההטענה קטן יחסית וכך גם משקל המטען, אבל המידות החיצונית הקומפקטיות מסייעות לתמרון עירוני צפוף. כרגע כולל היצע המנועים של סיטרואן נמו רק את מנוע ה-1.3 ליטר טורבו-דיזל (של פיאט), עם גיר רובוטי לא מוצלח (בלשון המעטה).
מחיר; צריכת דלק בגרסת הדיזל;
קטן מידי; חלש מידי;
ברלינגו משומש יעלה לכם אותו הדבר, אבל יתן תמורה טובה יותר.
יצטרפו אל סיטרואן ג'מפי בגרסה חדשה המצוידת במנוע דיזל ובתיבת הילוכים אוטומטית וירחיבו את היצע המסחריות של לובינסקי בישראל.