ג'יפ קומפאס הוא לא באמת ג'יפ. זאת אומרת, הוא ג'יפ, יש לו את הסמל הנכון בחזית המכונית, אבל מבחינת יכולת שטח הוא לא הג'יפ שאתם אולי חושבים שהוא. יכולת השטח שלו בסיסית למדי, במיוחד בדגמי ההנעה הקדמית (שהם היחידים שמשווקים בשלב זה). אז מה הוא כן? ג'יפון עירוני שנושא בחזיתו את סמל הג'יפ הנחשק, ללא יומרות שטח של ממש. הביצועים שלו על הכביש טובים למדי, בעיקר בזכות המנוע הגדול ותיבת ההילוכים הרציפה, אך צריכת הדלק שלו גבוהה יחסית למקובל בקטגוריה. הוא מאובזר למדי אך איכות החומרים בתא הנוסעים שלו אינה אחידה והוא מאכזב גם בסעיפי הנדסת האנוש. גם נוחות הנסיעה של ג'יפ קומפאס אינה מרשימה במיוחד, במיוחד בשטח טכני אבל גם על כביש משובש. לזה יש להוסיף בידוד רעשים לוקה בחסר, שגורם לרעשי רוח גבוהים מהמקובל לצד רעשי מתלים וצמיגים חריגים. אולי זאת הסיבה שלמרות מחירו הנגיש (יחסית לרכבים אחרים של ג'יפ) אתם לא רואים הרבה ממנו על הכביש?
הסמל של ג'יפ;
כל השאר;
תכלס, סובארו פורסטר עדיף על פניו בכל פרמטר;
בג'יפ מציגים עדכונים קלים לדגמי 2013 של הגרנד-צ'ירוקי, הפטריוט והקומפאס - תיבות הילוכים חדשות ועדכונים קוסמטיים.