לנדרובר ריינג' רובר ספורט חולק אמנם את שמו אם הריינג' רובר, שהוא למעשה ספינת הדגל של לנדרובר, אבל הלכה למעשה הוא קרוב משפחה של הדיסקברי הקטן יותר. כך שלמעשה, הספורט הוא שעטנז בין שניים מהבכירים שבדגמי היצרנית - העיצוב והשם נלקחו מהריינג' רובר הבכיר, הפלטפורמה נלקחה הדיסקברי הקצת פחות בכיר אך הרבה יותר מוכר. התוצאה היא רכב פנאי-שטח מרשים למדי בכל קנה מידה אפשרי. הדור הראשון שלו הושק בשנת 2005 ובשנת 2010 עבר מתיחת פנים קלה בה אתם מתבוננית כעת. היצע המנועים של לנדרובר ריינג' רובר ספורט כולל שני מנועים עיקריים - 3.0 ליטר טורבו-דיזל בהספק של 245 כוחות סוס (וכ-60 קג"מ של מומנט מרבי) או 5.0 ליטר מודש-על עם 510 כוחות סוס. בשני המקרים הביצועים מעולים אבל במקרה של ה-5.0 בנזין הם אפילו מוגזמים. יכולת השטח של הרכב טובה למדי, אבל זה לא מפתיע לאור ההתבססות על מכלולי הדיסקברי. מה שכן מפתיע זאת התנהגות הכביש, שפשוט מפתיעה לטובה. הספורט אכן מרגיש ספורטיבי למדי (יחסית לגודלו, כן?) ומסוגל לנסוע מהר מאוד גם באוטוסטרדות וגם בכבישים הררים מפותלים.
ביצועים; אבזור;
צריכת דלק בדגם הבנזין; יקר מידי;
רכב פנאי משובח ומרשים למדי, למי שהפרוטה מצויה בכיסו;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על לנדרובר ריינג' רובר ספורט