הדור הראשון של פולקסווגן טוארג הוצג לראשונה בשנת 2003 ומיד זכה להצלחה אדירה. בפולקסווגן פיתחו את הטוארג בשיתוף פעולה עם פורשה, כך שהוא חולק לא מעט ממכלוליו עם הקאיין אך הציע מחיר נמוך משמעותית ומושך קצת פחות מבטים. בפועל, כנראה שלא מעט אנשים חיפשו בדיוק את זה והרכב הפך לסיפור הצלחה. פולקסווגן הייתה אחראית לרוב המנועים, מבחר די גדול של מנועי בנזין או דיזל חזקים או חזקים מאוד. כולם מספקים ביצועים טובים אך המומלצים ביותר הם כמובן הדיזלים השונים, אך אלו נדירים למדי בישראל ורובם עם קילומטראז' גבוה. המתלים של פולקסווגן טוארג פותחו על ידי פורשה והם כוללים אופציה למתלים אקטיביים עם כמה דרגות קשיחות. בפועל, התנהגות הכביש של הטוארג פחות טובה מזו של הקאיין המקביל, אך עדיין יותר טובה מזו שתמצאו ברכבי הפנאי המקבילים מיפן. תא הנוסעים מציע רמת אבזור גבוהה למדי בכל הגרסאות, עם שלל אופציות כמו פנסי קסנון עם תאורה עוקבת פניה או בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת;
פורשה קאיין, אבל בלי הפוזה;
יקר לרכישה, יקר לאחזקה;
אם אתם לא חייבים את הפוזה של הג'יפ, קנו פאסאט;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פולקסווגן טוארג