הטנדרון פיאט פיורינו זכה להצלחה גדולה למדי בישראל בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90. הדור הזה של הפיורינו התבסס על מכלולי האונו הברזילאית ואף הגיע אלינו מברזיל. ההתבססות על מכלולים ישנים מברזיל הבטיחה רמת אמינות גבוהה וזה אכן היה המקרה. הפיורינו הציג רמת אמינות גבוהה למדי לאורך השנים ושרד יפה את תלאות הכביש הישראלי ובעלי המקצוע שדאגו שיעבוד קשה. למעשה, הרכב זכה להצלחה אדירה כל כך שייצורו נמשך עד לתחילת שנות ה-2000, אז הוחלף על ידי טנדרון חדש שפותח בשיתוף פעולה עם פיג'ו-סיטרואן. מלבד רמת האמינות והשרידות הגבוהה לא הציע פיאט פיורינו שום דבר מיוחד בהיבטי הנוחות, האבזור או הבטיחות. מדובר במכונית בסיסית למדי שהציעה רמת מחיה בסיסית, המינימום הנדרש לעבודה ולא שום דבר מעבר. כן, אפילו מזגן לא היה כאן פריט סטנדרטי. גם איכות הפח לא הייתה גבוהה במיוחד ורכבים רבים סבלו מחלודה כבר בשלב מוקדם בחייהם;
אמינות; שרידות;
איכות; נוחות;
טנדרון מוצלח לתקופתו, מיושן מאוד כיום;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פיאט פיוריונו