יגואר X Type היא היגואר הכי לא יגואר שאתם יכולים לדמיין. היא תוכננה בשיתוף פעולה עם פורד, שרכשה באותם שנים את השליטה ביגואר הבריתית. כתוצאה מכך, ומהרצון לחסוך בעלויות הפיתוח, היא התבססה על מכלולים שהושאלו מפורד. או מכלולים שהושאלו מפורד מונדיאו, ליתר דיוק. לשלדה של המונדיאו הוסיפו ביגואר עיצוב שמזכיר את זה של ה-XJ הגדולה, מנועי בנזין גדולים ומערכת הנעה כפולה. התוצאה היא מכונית איכותית למדי, לא יקרה (במונחים של יגואר, כן?) ולא מפחידה למדי שאף זכתה להצלחה יחסית ובמשך שנים הייתה הדגם הנמכר ביותר של יגואר. קצת חבל שמעבר לזה אין כאן שאר רוח. יגואר X Type הציעה התנהגות כביש בלתי מגובשת, למרות מערכת ההנעה הכפולה. גם הביצועים בגרסת ה-2.5 ליטרים לא היו מלהיבים במיוחד. רק גרסת ה-3.0 ליטר הציעה ביצועים טובים, אך היא סבלה מחרטום "כבד" שפגע בהתנהגות הכביש. המכונית אולי התבססה על פורד אבל עלויות האחזקה היו יותר בכיוון של יגואר, מה שהופך רכישה של אחת כזה לסיפור לא זול למרות מחיר השוק הנמוך שלה;
עיצוב חיצוני; גרסת 3.0 ליטר;
התנהגות כביש; עלויות אחזקה;
צריך לדעת איך לעשות גרסת בסיס של רכב יוקרה;
: רכב זול מאוד בקניה אבל עם הרבה בעיות ויקר בצורה בלתי סבירה לאחזקה. תת דגם:3.0 אוטומט
המלצה -רכב יפה מאוד ומרשים.מנוע עם הספק גבוה מאוד ומגיב במהירות.הרכב יושב על הכביש עם אחיזה טובה ונעימה גם במהירות גבוהה.פנים הרכב צפוף יחסית לגודלו החיצוני.המון בעיות טכניות ומכניות ברכב.החלקים והטיפול ברכב יקרים פי כמה וכמה מרכבים אחרים.
לחיוב - רכב יפה מאוד ומרשים. מנוע עם הספק גבוה מאוד ומגיב במהירות. הרכב יושב על הכביש עם אחיזה טובה ונעימה גם במהירות גבוהה.
לשלילה - פנים הרכב צפוף יחסית לגודלו החיצוני. המון בעיות טכניות מכניות ברכב. החלקים והטיפול ברכב יקרים פי כמה וכמה מרכבים אחרים.
רכב יפה מאוד ומרשים.מנוע עם הספק גבוה מאוד ומגיב במהירות.הרכב יושב על הכביש עם אחיזה טובה ונעימה גם במהירות גבוהה.פנים הרכב צפוף יחסית לגודלו החיצוני.המון בעיות טכניות ומכניות ברכב.החלקים והטיפול ברכב יקרים פי כמה וכמה מרכבים אחרים.
רכב יפה מאוד ומרשים. מנוע עם הספק גבוה מאוד ומגיב במהירות. הרכב יושב על הכביש עם אחיזה טובה ונעימה גם במהירות גבוהה.
פנים הרכב צפוף יחסית לגודלו החיצוני. המון בעיות טכניות מכניות ברכב. החלקים והטיפול ברכב יקרים פי כמה וכמה מרכבים אחרים.