בשנת 1995 הופיעה לראשונה קרייזלר סטרטוס, עוד מכונית כושלת מבית קרייזלר האמריקאית שדחפה אותם צעד אחד קדימה אל עבר פשיטת רגל. הסטרטוס היא מכונית סדאן גדולה שהתברגה בהיצע הדגמים של היצרנית בין הניאון לויז'ן. היא התבססה על פלטפורמה חדשה של קרייזלר ששימשה כמה דגמים מקבילים עם סמלים של דודג' ופלימות' (לשימחתנו הרבה הם לא הגיעו ארצה) וגם את הסברינג שתחליף את הסטרטוס בשנת 2001. קרייזלר סטרטוס היא מכונית אמריקאית גדולה של פעם עם כל החסרונות הנלווים לכך. התנהגות הכביש שלה רופסת, איכות ההרכבה נמוכה, רמת האמינות גרועה וצריכת הדלק גבוהה למדי. אבל הביצועים על הכביש המהיר - פשוט נהדרים. כמה חבל שכל השאר הרבה פחות נהדר ורבים מרוכשי המכונית הזו דיווחו במהרה על בעיות אמינות, גימור לקוי וצבע שנטה לדהות בשמש הישראלית. הסטרטוס, ביחד עם הניאון, הוציאו ליצרנית הזו שם כל כך רע שלקח להם שנים להתגבר עליו ורק לאחר 15 שנה, כשפיאט רכשה את קרייזלר, התחילה מגמת השיפור בתדמית המותג;
מרווח פנים;
בערך כל דבר אפשרי;
חבל שלא נשארה באמריקה;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על קרייזלר סטרטוס