מבלי שהיא מחליפה אף מכונית, קרייזלר 300M הגיעה לאוויר העולם בשנת 1998 כיורשת המיתולוגית של סדרת ה-300 של קרייזלר משנות ה-50. הפלטפורמה הושאלה מחברה אמריקאית אחרת, American Motors, ופותחה בשיתוף פעולה עם... תחזיק חזק... רנו!! לכן לא מפתיע לגלות שלא מדובר בעוד ספינה אמריקאית מגודלת ורופסת אלא במכונית עם התנהגות כביש מהודקת למדי, לצד נוחות נסיעה לא רעה בכלל. קרייזלר 300M הוצעה רק עם מנוע אחד, בנזין V6 בנפח של 3.5 ליטרים עם כ-255 כוחות סוס, ששודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 הילוכים ואפשרות לתפעול ידני. שניהם מספקים ביצועים טובים למדי, אך כצפוי צריכת הדלק נפגעת כתוצאה מכך והיא גבוהה למדי. תא הנוסעים מציע מרווח פנים נדיב למדי, בעיקר מלפנים אבל גם מאחור. רמת האבזור גבוהה ואיכות החומרים גבוהה, בדרך כלל. רק חבל שאיכות ההרכבה נמוכה למדי וגם הנדסת האנוש לוקה קצת בחסר (למשל התפעול הידני של ההילוכים, ששונה מהמקובל). גם בידוד הרעשים אינו מצטיין, במיוחד כשמנסים לדחוק את המנוע לסל"ד גבוה;
התנהגות כביש; ביצועים;
איכות הרכבה; צריכת דלק;
הרבה אמריקאית, קצת אירופאית;