קשה להתעלם מהעיצוב של קרייזלר 300C, ספינת הדגל של היצרנית האמריקאית. העיצוב הכוחני הזה נועד להבליט עוד יותר את המכונית הגדולה והחזקה הזאת, בהתאם לטעם האמריקאי המוכר. ה-300C חולקת לא מעט ממכלוליה עם ה-S קלאס של מרצדס, אך היא מבוססת על שלדה בעלת בסיס גלגלים ארוך יותר ולכן מציעה מרווח פנים טוב יותר. המנוע ותיבת ההילוכים לא נלקחו ממרצדס אלא דווקא ממדף החלקים האמריקאי. מנוע V6 בנזין בנפח של 3.5 ליטר עם תיבת הילוכים אוטומטית רגילה בעלת 4 הילוכים בלבד. התיבה המיושנת הזאת לא ממש מתאימה לתג המחיר של הרכב ובמידה רבה מסרסת את ביצועיו של המנוע. צריכת הדלק גבוהה, אבל אם הגעתם לכאן בחיפוש אחר צריכת דלק נמוכה אתם לא בקטגוריית הדגם הנכונה. כרגיל אצל האמריקאים, רמת האבזור של קרייזלר 300C גבוהה מאוד וכוללת שלל פינוקיים חשמליים שרק אמריקאים יכולים לחשוב עליהם. נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש טובות מכפי שהתרגלנו לראות ברכבים אמריקאיים, אולי כפועל יוצא משימוש בפלטפורמה גרמנית. אבל איכות החומרים עדיין אינה ברמה האירופאית ורחוקה ממובילות הקטגוריה;
מרווח פנים; רמת אבזור;
צריכת דלק; איכות חומרים;
אמריקאית טובה, אבל לא טובה כמו הגרמניות;