הדור החמישי של במוו סדרה 5 היה סוג של נקודת מפנה בעבור סדרת הדגמים המפוארת הזו. לא בגלל שבמוו תכננו כאן מכונית שהיא פחות ממעולה, חס וחלילה. אלא בגלל שהמכונית הזאת הציעה כמה שינויים רדיקאליים במיוחד שלקח לקהל הלקוחות לא מעט זמן לעכל. הבולט שבהם הוא כמובן העיצוב החיצוני השנוי במחלוקת, שעודן במסגרת מתיחת הפנים שעבר הדגם בשנת 2007. השני הוא מערכת ה-i-Drive, מעיין גלגלת דרכה מתבצעת השליטה על כל מערכות הרכב. האחרונה, אגב, לא ממש הצטיינה בהנדסת האנוש ודורשת זמן הסתגלות ארוך מהמקובל. אבל אם התגברתם על העיצוב והנדסת האנוש, תגלו כי במוו סדרה 5 היא בת לוויה משובחת למדי. כרגיל בסדרת דגמי ה-5 נוחות הנסיעה מעולה, התנהגות הכביש מהנה והביצועים? סבירים לגמרי בגרסת ה-520 הבסיסית ומתחילים להשתפר ככל שעולים במספרים. נקודת האיזון היא כנראה סביב המספר 530 או 540, תלוי בכמה מהר אתם אוהבים להעביר את הנסיעה על כביש 6.
התנהגות כביש; ביצועים;
הנדסת אנוש; עלויות אחזקה;
מכונית הסלון הטובה לתקופתה;
הM5 של BMW יורדת מפס הייצור. הB5- וה-M1 דווקא מתקרבות לייצור סדרתי.