מוסך אריה 053-8095577

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 5 מדרגים
  • 100% יחזרו למוסך אריה

התמחויות כלליות: מכונאות רכב; דיאגנוסטיקה; פחחות וצבע; חשמל רכב; מיזוג אוויר; טיפולים תקופתיים; הכנת רכב לטסט; העברת רכב טסט; הסדרים עם חברות הביטוח

תאור העסק:מוסך אריה שוכן ברמת השרון, מתמחה בדגמי מיצובישי ומעניק שירות לכל סוגי הרכב היפאנים והקוריאנים. המוסך הוקם בשנת 1962 במבנה בנמל תל אביב וכיום מקפיד להעניק את אותו יחס אישי למאות הלקוחות אותם הוא משרת שנים רבות.

אודות מוסך אריה

 

מוסך אריה הוקם בשנת 1962 בנמל תל אביב על יד גלידה מונטנה על ידי שלושה שותפים: זליגמן, קליין ושמריהו. כיום בעליו היחיד של המוסך הוא ניסים שמריהו, אשר גם מנהל את המוסך. המוסך עבר למשכנו החדש ברמת השרון בשנת 2012 וממוקם במבנה רחב ידיים ובסמוך לצירי תנועה מרכזיים. כיום המוסך עובד בהסדר עם מרבית חברות הביטוח ונחשב למוביל באזור השרון. 

 

עד אמצע שנות ה-90 שימש מוסך אריה כמוסך מורשה למכוניות אופל, בתחילת שנות ה-90 החל המוסך להעניק שירות גם לכלי רכב מתוצרת מיצובישי. כיום המוסך מעניק שירות לכלל סוגי הרכב ומתמחה ברכבים יפאנים וקוריאנים, ומיצובישי בפרט. המוסך מצוייד בכל הציוד החדיש ביותר בענף, וכולל בין-היתר סורק תקלות ממוחשב אשר מאתר את התקלה במהירות ומאפשר טיפול יעיל בבעיה – חוסך ללקוח זמן וכסף. למוסך מחלקת פחחות וצבע מעולה, אשר עושה שימוש בצבעים מקוריים ובתנור צבע, בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. המוסך עובד בהסדר מלא עם מרבית חברות הביטוח.

 

מוסך אריה מטפל בלקוחות אזור השרון והמרכז כבר למעלה מ-50 שנה, מעניק להם טיפול אמין ומקצועי אשר גורם ללקוחות לחזור אליו כל פעם מחדש. למוסך שירות איסוף הרכב מבית הלקוח והחזרתו בטום הטיפול לתושבי הסביבה, ללא תוספת שלום.

 

במוסך אריה מעניקים את השירותים הבאים:

מכונאות כללית

דיאגנוסטיקה ממוחשבת

חשמל לרכב

מיזוג אוויר

פחחות וצבע

טיפולים תקופתיים

 

חוות-דעת אמיתיות על מוסך אריה (5)

כתוב חוות דעת
מציג 1-5 מתוך 5 תוצאות.

מוסך אריה

מאיה מרימסקי   סקירה טלפונית 16-01-2013

האם יחזור למוסך אריה:

שביעות רצון כללית:

מאוד מרוצה, איתם המון שנים

מוסך אריה

כנרת פרי   סקירה טלפונית 16-01-2013

האם יחזור למוסך אריה:

שביעות רצון כללית:

קיבלתי את היחס הכי טוב בעולם

מוסך אריה

יורם אייש   סקירה טלפונית 16-01-2013

האם יחזור למוסך אריה:

שביעות רצון כללית:

בעל הבית ניסים שמריהו מצוין וגם מנהל המוסך ג'מל היה אחלה

מוסך אריה

אנונימי   סקירה טלפונית 16-01-2013

האם יחזור למוסך אריה:

שביעות רצון כללית:

חשבתי שיש נזילה, הלכתי למוסך ושם נאמר לי שאין נזילה וסך הכל הפקק שמן לא היה סגור כמו שצריך וזה גרם לקצת טיפטופים. קיבלתי שירות טוב, אמרו לי את מה שאני רוצה לשמוע.

מוסך אריה

ליאור מליכמן   סקירה טלפונית 16-01-2013

האם יחזור למוסך אריה:

שביעות רצון כללית:

יש לי רכב חדש ובמקום לטפל במוסך היבואן העדפתי לטפל במוסך אריה כי היחס שם יותר טוב והם מקצועיים, מאוד רוצה מהעבודה

dddd