מוסך הפחחים 053-8095564

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 0 מדרגים
  • 0% יחזרו למוסך הפחחים

התמחויות כלליות: פחחות וצבע; חלקי חילוף לרכב; שיפוץ רכבי אספנות

תאור העסק:מוסך הפחחים בע"מ הינו מוסך ותיק ומוכר לפחחות וצבע בחיפה. רמי קאשי הינו הבעלים ואיתו צוות מקצועי המלווה את הפעילות ומביאים את רכבך לתוצאה המושלמת. מוסך הפחחים בע"מ ידועים בתודעת שירות גבוהה ובאמינות בלתי מתפשרת, כבר למעלה מ-20 השנה.

אודות מוסך הפחחים

 

לרמי ותק של למעלה מ-20 שנה בתחום הפחחות והצבע, במסגרתם וצבר ניסיון וידע רב בתחום הרכב ובמוצרים השונים. אנשי המקצוע במוסך גם הם בעלי ניסיון ומקפידים לשמור על הסטנדרט הגבוה כנדרש ממוסך ברמתו. במוסך הפחחים עושים שימוש בציוד המתקדם ביותר ובחומרים האיכותיים שקיימים בכדי להגיע לתוצאה מושלמת, כמו שהרכב יצא מהחברה.

 

מוסך הפחחים מתמקד ב- 3 תחומי פעילות מרכזיים:

הראשון והמרכזי ביותר הוא פחחות וצבע ללקוחות פרטיים וחברות שלא במסגרת מוסכי הסדר. יחד עם זאת, התנאים הניתנים לרכב שמגיע לאחר תאונה כדאיים יותר ממוסכי ההסדר מבחינת ההנחה בהשתתפות עצמית ומבחינת מתן רכב חליפי הניתן מהיום הראשון (מפתח מול מפתח). התנאים  במחיר תחרותי, באיכות ובמקצועיות רבה יותר מאחרים.


השני מתמקד במתן פתרונות לרכישת חלקי חילוף מקוריים, תחליפיים, ומשומשים על פי דרישת הלקוחות בעת העבודה על תיקוני פחחות וצבע.


המחלקה השלישית עוסקת במתן פתרונות מקצועיים בתחום פחחות וצבע לאוטובוסים, משאיות ורכבי הסעה.

 

כמו כן, למוסך התמחות גדולה בשיקום ובשיפוץ רכבים עתיקים, בנושא פחחות צבע ובטיפול  באופנועים  מסוגים שונים ומצבים קלים וקשים.

 

בקרו אותנו באתר האינטרנט שלנו

חוות-דעת אמיתיות על מוסך הפחחים (0)

כתוב חוות דעת
dddd