מוסך גלגלי העיר

פרטי התקשרות

איך מגיעים?

logo
  • 0 מדרגים
  • 0% יחזרו למוסך גלגלי העיר

התמחויות כלליות: מכירת צמיגים; מכירת חישוקים/ג'אנטים; תיקון תקרים; שירותי דרך וחילוץ

תאור העסק:גלגלי העיר הינה פנצ'ריה ומפעילת שירותי דרך בפריסה ארצית המשרתת נאמנה לקוחות רבים, בהם חברות השכרה, ליסינג וציי רכב גדולים. שירותי החברה כוללים תיקון והחלפת צמיגים, כיווני פרונט, איזון גלגלים, חילוץ כלי רכב, שירות למצברים, למנורות ולמגבים בבית הלקוח.

אודות מוסך גלגלי העיר

גלגלי העיר (ק.א. לאר אחזקות) ממוקמת במחלף הסירה הרצליה וחברה ברשתות הצמיגים המובילות בישראל. החברה מחויבת למתן שירות כולל בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בגלגלי העיר מעניקים טיפול אישי ומקצועי, במהלכו מתאימים את הצמיגים לצרכיו הספציפיים של כל לקוח בהתאם לתקציבו ודרישותיו. לאחר הרכבה ואיזון הצמיג, עובר הרכב כיוון פרונט במידת הצורך בכדי למנוע שחיקה של הגלגלים ולמען חסכון בדלק. החברה עובדת עם מירב מותגי הצמיגים המובילים בארץ ובמקום ניתן למצוא מגוון רחב של צמיגים מכל סוג ובכל המידות.

 גלגלי העיר מפעילה מוקד שירותי דרך וחילוץ (הממוקם בהרצליה), אשר מקבל את פניות הלקוחות בטלפון ובפקס ומתפעל את מערך ניידות השירות בשטח. צוות שירותי הדרך המקצועי של החברה עונה במהירות לכל קריאת שירות ומספק פתרונות לתקלה במקום. שירותי הדרך כוללים: חילוצים לרכב העומד על שני תקרים, החלפת מצברים, מנורות ומגבים בבית הלקוח.

 במקום תוכלו להתרשם ממבחר חישוקים וג'אנטים בכל הגדלים והמידות של כל החברות המובילות. ניתן לבצע הזמנות מיוחדות ולהתאים צמיגים ספורטיביים לחישוקים הקלים, למען חווית מרוצים מושלמת.

החברה מספקת שירותים מקצועיים, הכוללים:

תיקון והחלפת צמיגים

כיווני פרונט

איזון גלגלים

חילוץ כלי רכב

שירותי דרך וחילוץ

החלפת מצברים, מנורות ומגבים בבית הלקוח

 

חוות-דעת אמיתיות על מוסך גלגלי העיר (0)

כתוב חוות דעת
dddd