לא היה לנו ספק שגרסאות משופרות של טויוטה GT86 יופיעו במהרה. הפעם הייתה זאת סדנת גאזו (Gazoo), שפועלת בשיתוף פעולה עם טויוטה, שהציגה את החזון שלה לשיפור ה-GT-86. גאזו תציג את אב הטיפוס באירוע חגיגות ה-40 שנה למסלול הנורבורינג המפורסם, במסגרתו תשתף המכונית במרוץ סיבולת של 24 שעות. בשלב זה עוד מוקדם לדבר על תוכניות לייצור סדרתי אך ייתכן מאוד כי העבודה המשותפת של גאזו וטויוטה על אב הטיפוס הנוכחי תוליד בהמשך גם גרסה בייצור סדרתי. בטויוטה לא מכחישים את רצונם להציג גרסה חזקה יותר של ה-GT86 בהמשך.
אב הטיפוס המשודרג של טויוטה GT-86 מבוסס על אותו מנוע בוקסר בנפח 2 ליטרים שמשמש גם את ה-GT86 הסדרתית, אך כאן הוא מצויד בשני מגדשים בקונפיגורציה הדומה לזו של מנועי הטויין-טורבו של פולקסווגן - מגדש על ומגדש טורבו זה בצד זה. כתוצאה מכך גדל ההפסק המרבי מ-200 כוחות סוס צנועים למקסימום של 320 כוחות סוס. המומנט המרבי גדל אף הוא, וכעת מדברים בגזו על כ-43 קג"מ. תיבת ההילוכים ידנית, עם 6 הילוכים. נתוני המיאוץ הרשמיים לא פורסמו.
מלבד שיפור ההספק המרשים מקבלת טויוטה GT86 גם מגוון שיפורים קלים שיהלמו את מעמדה. המתלים כוילו מחדש על ידי סדנת המרוצים וכך גם מערכת הבלמים ומערכת הפליטה. מפסק הגלגלים הורחב ב-20 מילימטרים ומידת הצמיגים הוגדלה. בתוך תא הנוסעים הותקנו כלוב התהפכות תקני, מושבי ספורט ושעוני חום נוספים. את הכל מעטרים מבחוץ ספויילר אחורי אגרסיבי וסט חצאיות מחודש.