תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו X6
  • במוו X6 – מתיחת פנים

    במוו X6

    יצרנית הרכב במוו מציגה מתיחת פנים ל-BMW X6, עם מנועי טורבו-דיזל חדשים ונגיעות קלות בעיצוב.

    • 30-01-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    מה שהתחיל בתור הרפתקה לא ממש ברורה מצד יצרנית הרכב במוו מתגלה כעת כהצלחה. במוו X6, הקרוסאובר הספורטיבי בתצורת האצ'בק, עובר מתיחת פנים של אמצע החיים שאמורה לעזור לו להמשיך ולשמור על הצלחתו היחסית בעולם. לפי במוו, כ-150 אלף רכבי X6 מדגמים שונים נמכרו מאז השקתו העולמית, מספר שעולה על ההערכות המקוריות של בכירי במוו. מספר טוב מספיק כדי להתחיל לתכנן דור חדש?

    במוו X6

    עד שיגיע אותו הדור החדש, במוו X6 מתחדש עם עיצוב חדש. החזית עודכנה, עם גריל קדמי חדש ששומר על "עיצוב הכליות" המוכר של במוו ומוסיף לו טוויסט קליל. פנסי החזית חדשים אף הם, עם תאורת קסנון כסטנדרט ואופציה לתאורת LED מלאה. גם יחידות התאורה האחוריות זוכות לעדכון קל, כאן תהפוך תאורת ה-LED דווקא לסטנדרט. תא הנוסעים מקבל שדרוג קל ברמות האבזור, עם חבילת ריפודי עור חדשה ואופציה לבחירה בשני צבעי ריפוד חדשים ללקוחות שיזמינו את חבילת ה-nappa.

    במוו X6

    במוו X6 החדש ישווק עם מגוון גדול יחסית של יחידות הנעה. גרסאות הבנזין, xDrive35i ו-xDrive50i, יצוידו במנועים בהספקים של 306 ו-407 כוחות סוס בהתאמה. לגרסאות הדיזל, xDrive30d ו-xDrive40d, הספקים מרביים של 245 ו-306 כוחות סוס בהתאמה. צריכת הדלק של דגמי הדיזל תנוע סביב 13.5 קילומטרים לליטר סולר.
    גרסאות M קרביות יוצאו אף הן, עם מנועי דיזל ובנזין. במוו X6 M50d יצויד במנוע טורבו-דיזל חדש ומתקדם המפיק הספק מרבי של 381 כוחות סוס ונתון מומנט מרבי מרשים למדי של כ-75 קג"מ. זינוק מעמידה למאה קמ"ש בדגם ה-M50d אורך 5.3 שניות בלבד וצריכת הדלק הממוצעת שלו עומדת על 13 קילומטרים לליטר. הגרסה הבכירה ביותר של BMWX6 M תצויד במנוע בנזין בתצורת V8 בהספק מרבי של 555 כוחות סוס. נתוני הביצועים שלו טרם פורסמו.
    כל המנועים ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים, מלבד ה-X6 M שישווק עם תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים.

    השיווק באירופה צפוי להתחיל באמצע השנה.

    במוו X6

    dddd