יצרנית הגירים הגרמנית ZF משיקה בימים תיבת הילוכים אוטומטית חדשה, עם לא פחות מ-9 יחסי העברה. התיבה החדשה מיועדת לרכבי הנעה קדמית בעלי מנוע רוחבי אולם ב-ZF מספרים שהתיבה תוכננה בצורה מודולארית כך שתוכל לעבור בקלות יחסית התאמה גם לרכבים בעלי מערכת היברידית או מערכת הנעה כפולה. התיבה מסוגלת להתמודד בהצלחה עם טווח מומנטים רחב, מ-28 ועד 49 קג"מ, ומיועדת בעיקר לשוק במזרח הרחוק ובארצות הברית.
מהנדסי ZF מבטיחים כי תיבת ההילוכים החדשה תחסוך כ-15 אחוזים בצריכת הדלק, בהשוואה לתיבת 6 הילוכים מהדור הקודם. המרווחים הקטנים שבין ההילוכים והאפשרות לשמור סל"ד שיוט נמוך יותר יעשו את רוב העבודה בנושא זה. את שאר העבודה יבצעו ממיר מומנט חדש עם נעילה רב-שלבית וזמני העברת הילוכים קצרים במיוחד. תוכנת הבקרה של התיבה החדשה מציעה ליצרניות הרכב השונות שפע של אפשרויות כיוון וכיול, כולל אפשרויות לכיול ספורטיבי או התקנה של ידית הפעלה ידנית לתיבה.