תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • רנו
  • דאצ'יה
  • קרסו מצטרפת למכירה אונליין

    רנו

    עקב המצב, גם חברת קרסו מצטרפת לחברות המציעות מכירת רכבים מקוונת שתכלול צ'אט ושיחות וידאו עם נציגים ואפילו תאפשר לדחות את התשלום בשלושה חודשים

    • 05-04-2020
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    המצב הנוכחי דוחף הרבה עסקים, ולא פחות לקוחות, לעבור לביצוע העסקים באינטרנט או במשלוחים, ושוק הרכב אינו שונה. היום מודיעה חברת קרסו, יבואנית רנו, ניסאן, דאצ'יה ואינפיניטי, כי היא מצטרפת לחברות המציעות רכישת רכב מקוונת.

    לטובת העניין הקימה קרסו אתרי מכירה מקוונים לרנו, ניסאן ודאצ'יה בהם ניתן לבחור רמות גימור, מנועים, ולדבר עם נציג שירות בצ'אט או בשיחת וידאו.

    בנוסף להקמת אתרי המכירה, קרסו מציעה ללקוחות לדחות את תחילת התשלומים על הרכב שירכשו בשלושה חודשים. שזה מעולה, כי אם עד אז המין האנושי יקרוס אולי תצליחו להתחמק לגמרי מתשלום, ואז תוכלו לנסוע בשממת שתותיר מאחוריה האפוקליפסה ברכב חדש וחינמי שלא יתקע בצד הכביש אחרי הזומבי השני שתדרסו. אנחנו ממש שונאים כשזה קורה.

    ניסאן מכירה מקוונת

    בנימה רצינית (וחיובית) יותר, המצב אמנם לא פשוט וחוסר הוודאות לא טוב לאף אחד, אבל ייתכן והמשבר הזה יוכל להתניע בשוק הרכב הישראלי את המעבר שהיה צריך לקרות מזמן לדיגיטציה, שירות מרחוק, וקונפיגורטורים מקוונים שיציגו את מחירי התוספות ורמות הגימור, כמו גם זמני המתנה משוערים לאספקה. שרית רדין, סמנכ"לית השיווק של קרסו, מציגה קו דומה ואומרת: "אנו נמצאים בתקופה מאתגרת בה חלק מהמודלים העיסקיים שלנו צריכים לעבור שינוי והתאמה. מדהים לראות כיצד המצב הנוכחי מחייב את כולנו לבצע קפיצה דיגיטלית, גם בחיים האישיים וכמובן בחיים העיסקיים. אותה טרנספורמציה דיגיטלית שכולם מדברים עליה, מדביקה פער של שנים במספר שבועות, וכך אנו מאפשרים צ'ט עם נציג מכירות, ecommerce  מלווה בעזרה של נציג, וידאו צ'ט וממש בקרוב ווטסאפ".

     

    dddd