תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יונדאי
  • יונדאי I30 סטיישן
  • יונדאי I30
  • יונדאי i30 – עכשיו גם ידנית

    יונדאי I30 סטיישן

    המשפחתית i30 של יונדאי תשווק גם עם תיבת הילוכים ידנית ועם מנוע קטן וחסכוני יותר

    • 22-05-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    מחירי הדלק עולים? צריכת הדלק הפכה להוצאה משמעותית בחשבון החודשי? בכלמוביל מאמינים שתיבת ההילוכים, ההיא שהפכה לקללה של ממש עבור כמה וכמה יבואני רכב, עתידה לעשות קאמבק לאור מחירי הדלק. בכלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, החליטו לחדש את היצע הדגמים של ה-i30 ולהוסיף לו גרסה מוחלשת עם מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטרים. בנוסף, תצטרף להיצע הדגמים גם גרסה ידנית למנוע ה-1.6 ששווק עד כה עם תיבת הילוכים אוטומטית בלבד.

    מנוע ה-1.4 שישווק ב-i30 מפיק 109 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-14 קג"מ. מערכת Start & Stop (או ISG, בשפתה של יונדאי) ותיבת הילוכים ידנית (5 הילוכים) תורמים לשיפור צריכת הדלק, שנעה כאן בין 14.5 קילומטרים לליטר בעיר
    ל-19.2 קילומטרים לליטר מחוץ לעיר (ממוצע - 17.2 קילומטרים לליטר). נתוני הביצועים היבשים מדברים על זינוק מאפס למאה קמ"ש ב-11.7 שניות ומהירות מרבית של 187 קמ"ש.
    מחירה של גרסת הבנזין יעמוד על 105 אלף ₪ בגרסת ההאצ'בק ו-107 אלף ₪ בגרסת הסטיישן.

    יונדאי i30

    בנוסף, תשווק גם גרסה ידנית למנוע ה-1.6 המוכר (126 כוחות סוס, משמש גם את ה-i20 ודגמים נוספים של קיה). גרסה זו תצויד בתיבת הילוכים ידנית בעלת 6 יחסי העברה. נתוני הביצועים היבשים מדברים על זינוק מאפס למאה קמ"ש ב-10.8 שניות ומהירות מרבית של 192 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת - 15.4 קילומטרים לליטר בממוצע.
    מחירה של גרסה זו יעמוד על 107 אלף ₪ בגרסת ההאצ'בק ו-109 אלף ₪ בגרסת הסטיישן.

    יונדאי i30

    dddd