תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל זפירה
  • אופל זפירה
  • נחשף – אופל זפירה החדש

    אופל זפירה

    אופל חושפת את הדור השלישי של המיניוואן הקומפקטי זפירה. הבשורה – שלל מערכות בטיחות ומרווח פנים משופר.

    • 18-05-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    אופל חושפת את הדור השלישי של הזפירה, מיניוואן קומפקטי שהפך לאחד הדגמים המצליחים שלה באירופה. הזפירה החדש, או זפירה טורר בשמו המלא, יציע תא נוסעים איכותי ומרווח מבעבר. באופל מקווים ששני אלו, ביחד עם מערכות בטיחות חדשות ומנועים חדשים וחסכוניים, יאפשרו לזפירה להעפיל לראש טבלת המכירות. ראוי לציין ששוק המיניוואנים הקומפקטיים האירופאים רווי תחרות - מרנו סניק וגרנד-סניק, דרך פיג'ו 3008 ו-5008 ועד לפורד S-Max וגלקסי. לזפירה צפויה תחרות לא קלה בכלל.

    הזפירה משווקת עם מקום לשבעה נוסעים, כשהשורה השלישית מתקפלת אל רצפת תא המטען והשורה השנייה יכולה להפוך לדו-מושבית ואף לנוע קדימה-אחורה על מסילה. בסיס הגלגלים של הדגם החדש גדל בכ-57 מילימטרים לטובת שיפור מרווח הפנים והגדלת נפח תא המטען (תוספת של כעשרה אחוזים). חובבי רכיבת האופניים ישמחו לשמוע כי מתקן אופניים חדש בשם FlexFix Bicycle יוצע כאופציה בתוספת תשלום, בדגם משופר מזה שהציעה אופל בעבר.

    אופל זפירה

    המפרט הטכני כולל מתלה קדמי שנלקח מהאינסיגניה, מתלה אחורי שנלקח מהאסטרה - שניהם אדפטיביים ומאפשרים בחירה בין שלושה מצבי נסיעה. שני מנועים יוצעו בשלב הראשון, הראשון הוא טורבו-דיזל בנפח 2 ליטרים (110, 130 ו-165 כוחות סוס) שככל הנראה אינו רלוונטי לשוק הישראלי. המנוע השני הוא בנזין מוגדש בנפח 1.4 ליטרים, בהספקים של 120 ו-140 כוחות סוס. הוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה. בהמשך יוצעו גם מנועים המיועדים לשימוש בגז ואף גרסה חמה.
    רשימת האבזור כוללת מערכת Start & Stop, בקרת שיוט אקטיבית, מערכת לבקרת סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת למניעת התנגשויות חזית-אחור, פנסי קסנון אקטיביים, מערכת להתראה מפני רכב בשטחים המתים, מערכת עזר לחניה וגג שמש פנורמי.

    השיווק בישראל צפוי להתחיל לקראת סוף השנה הנוכחית או בתחילת השנה הבאה. התמחור טרם פורסם.

    אופל זפירה

    dddd