תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו קדג'אר המעודכן בישראל

    רנו

    רנו ישראל שיקה את מתיחת הפנים של הקדג'אר. כרגע רק עם דיזל ובמחיר של 150,000 ₪

    • 11-09-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, מודיעה על תחילת שיווקו של רנו קדג'אר לאחר שעבר מתיחת פנים קלילה שכוללת בין היתר שיפור למנוע הדיזל, תיבת הילוכים חדשה, ועדכון עיצובי קליל. כרגע ישווק הרכב בגרסה אחת בלבד שתוצע ברמת גימור "ניו אינטנס" ומחירה יעמוד על 150,000 ₪.

    רנו קדג'אר 2019

    עיצובו של הקדג'אר מקבל עדכון קליל לפנסים ולפגושים, חישוקים חדשים וכן מספר נגיעות קטנות בתא נוסעים בהן שילוב יותר מוצלח של מסך המולטימדיה לתוך הדשבורד (ובמקביל גם ביטול חוגת הווליום והפיכתה לשני כפתורי מגע), וביטול המסך של בקרת האקלים והעברת התצוגה לתוך החוגות עצמן.

    המנוע החדש מחליף את המנוע היוצא בעל אותו הנפח, מעלה את ההספק מ-110 כ"ס ל-116 ואת המומנט מ-25.5 ל-26.5 קג"מ. תיבת ההילוכים נותרה כפולת מצמדים אך הוחלפה מיחידה עם שישה הילוכים לאחת עם שבעה, כל אלה עוזרים לקדג'אר לשיפור מינורי של הביצועים מ-11.7 ל-11.5 שניות למאה קמ"ש. נתון צריכת הדלק המוצהר, שעמד בדגם היוצא על 25.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, לא שופר ועומד כעת על 22.2 ק"מ לליטר, אך הסיבה היא כנראה המעבר בין תקן NEDC המתירני ל-WLTP המחמיר יותר.

    רנו קדג'אר 2019

    רשימת האבזור של הקדג'אר המחודש תהיה סטנדרטית יחסית לקטגוריה כאשר שני פרטי אבזור שהיו מהקלפים החזקים ביותר של הדגם היוצא – לוח המחוונים הדיגיטלי ומערכת ההפעלה בעברית – החלו לאחרונה כבר לזלוג לדגמים נוספים. אבזור הבטיחות האקטיבית כולל בלימת חירות אוטונומית, ניטור שטחים מתים והתרעת סטייה מנתיב. את המפרט המלא תוכלו לקרוא כאן.

     

    dddd