תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן אלטימה החדשה בישראל

    ניסאן

    ניסאן ישראל משיקה את האלטימה החדשה עם ממדים ומנוע אמריקאיים למדי, ומחיר שכנראה לא יגרום לה להציף את הכבישים

    • 14-07-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    הדור השישי של ניסאן אלטימה הושק כבר לפני שנה ורבע, וכעת הוא נוחת בישראל. לצערנו, יבואנית ניסאן החליטה לשווק את האלטימה ברמת גימור אחת ויחידה שאינה כוללת כמה מהפיצ'רים החדשניים שמקבל הדגם בחו"ל, ולמרות זאת מחירה של האלטימה יעמוד על 170,000 ₪ לא זולים במיוחד ביחס לקטגוריה.

    ניסאן אלטימה 2019

    האלטימה מגיעה לישראל עם מנוע 2.5 ליטר אטמוספרי שעבר אי-אילו שינויים ושיפורים, ומפיק כעת 188 כ"ס ו-24.8 קג"מ, הספק נאה, אבל מומנט מעט נמוך מהמקובל במנועי 1.4 טורבו. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה והביצועים עומדים על 8.7 שניות למאה קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 13.6 ק"מ לליטר.

    רשימת האבזור של האלטימה סטנדרטית למדי לקטגוריה וכוללת מערכת מולטימדיה עם מסך 8 אינץ' וקישוריות אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, מושבי עור חשמליים, מראה מרכזית מתכהה חשמלית, וחלונות אחוריים כהים.

    ניסאן אלטימה 2019

    בתחום הבטיחות האקטיבית, משאירה יבואנית ניסאן את מערכת ה-ProPilot של ניסאן בחו"ל ומציעה את האלטימה עם רשימה צנועה ביחס למקובל ברמות המחירים הללו (ולמען האמת כיום גם ביחס למחירים נמוכים הרבה יותר). היא כוללת פנסי לד מלאים, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית וניטור שטחים מתים. עקב היעדר התרעה או תיקון סטיה מנתיב, תותקן באלטימה מערכת התרעה מקומית של מובון.

    ניסאן אלטימה 2019

    היתרון הגדול ביותר של האלטימה על פני רוב מתחרותיה, הוא הממדים שלה. היא משתרעת על פני 490 ס"מ ארוכים מפגוש לפגוש ו-185 בין המראות (מקופלות), אורך בסיס הגלגלים מעט מחות יוצא דופן עם 282 ס"מ אך הוא עדיין מהארוכים ביותר בקטגוריה. נתונים שמצביעים על תא נוסעים שאמור להיות מרווח למדי, כיאה ל"משפחתית" "מיד-סייז" אמריקאית.

     

    dddd