תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו: קולקציית קיץ 2019

    במוו

    13 גרסאות חדשות, ו-7 תוספות ופרטי אבזור. במוו חושפת את השיפורים להיצע הדגמים לרגל קיץ 2019

    • 19-05-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    פעמיים בשנה - בתחילת החורף, ובתחילת הקיץ, במוו מוציאה "קולקציה" חדשה איתה היא מחדשת ומרעננת את הדגמים שלה. חלקם מקבלים מנועים חדשים, או אפילו גרסאות חדשות לחלוטין, וחלקם מסתפקים בפרטי אבזור או רק צבעים חדשים. קיץ 2019 אינו שונה וכעת במוו חושפת את השיפורים והשדרוגים שהיא תציע החל מיולי/אוגוסט הקרובים.

    במוו Z4

     

    מנועים/גרסאות חדשים:

    סדרה 3:
    דגמי 320 (184 כ"ס), 330 (258 כ"ס), ו-330 דיזל (256 כ"ס) מקבלים הנעה כפולה, ומושקות גרסת 340 עם 374 כ"ס והנעה כפולה, ו-330e עם 292 כ"ס, מה שהופך אותה, בניגוד לדגם הקודם, לא כל-כך ל-330 אלא יותר 335 (או 333 ליתר דיוק).

    סדרה 5:
    גרסת ה-530e (252 כ"ס) ההיברידית מקבלת גרסת הנעה כפולה, ומושקת גרסת 550i מונעת בנזין, גם היא עם הנעה כפולה, אבל הרבה יותר כוח, 530 כ"ס.

    סדרה 8:
    סדרה 8 בגרסת קופה ובגרסת קבריולט מקבלות את גרסאות ה-840i שמתווספות לגרסת ה-840d, עם הנעה אחורית וכפולה, ו-340 כ"ס בשני המקרים.

    X5:
    במוו X5 מקבלת גרסת כניסה - 25d עם הנעה כפולה ו-231 כ"ס, וגרסת פלאג-אין הייבריד - 45e עם 394 כ"ס והנעה כפולה.

    במוו סדרה 5

     

    תוספות:

    במוו X2 יימכר מעתה עם פנסי לד אדפטיביים כסטנדרט, יוצעו חמישה עיצובים חדשים לחישוקים, ותוצע אופציה לבלמי M משופרים.

    במוו X3 ו-X4 יוצעו עם האופציה למושבי ספורט מהגרסאות הספורטיביות שלהם, וכן עם אופציה לגרסאות M ספורט שיציעו חישוקי 21 אינץ', צבע ייחודי, ריפודי עור מרינו ונגיעות שחור מבריק בתא הנוסעים.

    X5 ו-X7, שאמור להיות מושק ממש בימים הקרובים, מקבלים מספר צבעי מרכב חדשים, ריפודי אלקנטרה באפור כהה או לבן לתקרה, ואופציה לחישוקיי 22 אינץ'.

    במוו Z4 שעדיין לא משווקת כאן מקבלת תיבת הילוכים ידנית לגרסת הכניסה שעושה שימוש במנוע 2.0 ליטר שמפיק 197 כ"ס. מעניין מאוד, במיוחד בהתחשב בעובדה שהתאומה - טויוטה סופרה, נמכרת (בחו"ל, בארץ היא לא נמכרת בכלל) רק עם תיבה אוטומטית.

    במוו M3 ו-M4, כמחוות "יאללה ביי" של היצרנית לפני סיום הייצור ותחילת ההמתנה לדור החדש, יוצעו כסטנדרט עם חבילות הקומפטישן שמעלה את ההספק ל-450 כ"ס (מ-431) ומוסיפה מתלים אדפטיביים, כיול ספורטיבי יותר לבקרת היציבות והדיפרנציאל, אגזוז חדש (ורועש יותר?) חישוקי 20 אינץ' חדשים, מושבים חדשים, מערכת סטריאו משופרת ונגיעות עיצוב פנימיות.

    כל דגמי הפלאג-אין הייבריד - ה-330e, ה-530e ו-X5 45e יקבלו מערך סוללות משודרג שאמור לשפר את היעילות וצריכת הדלק, כמו גם מערכת "אזהרה אקוסטית" להולכי רגל. או במילים אחרות - רמקול שיעשה קולות של מנוע כשהמכונית נוסעת לאט.

    אחרונה וכנראה הכי חביבה (אולי חוץ מחבילת הקומפטישן ל-M4) היא מצלמת דרך מובנית שבמוו תתחיל להציע עם ה-3, 5, 7, 8, X5 ו-X7. ככל הנראה במוו מצאה דרך לנצל את אחת המצלמות הקדמיות שמותקנות ברכבים והטמיעה אופציה במערכת המולטימדיה שלחיצה עליה תשמור קטע וידאו של עד 40 שניות - 20 שניות לפני הלחיצה ו-20 אחריה. המטרה - כך על פי במוו - "צילום נסיעה בנופים מרהיבים, או ביצוע תמרונים מרשימים במסלול המרוצים". לאחר מכן היא נזכרת בסיטואציה רצינית יותר ומציינת כי במקרה של תאונה, המערכת תשמור אוטומטית את 20 השניות שקדמו לה. את הקטע שצולם ניתן יהיה להוריד מהמכונית דרך שקע ה-USB.

    חושבים שבמוו פספה גרסה שהיא הייתה צריכה להשיק? או שהיא עשתה בדיוק מה שצריך? הצרטפו לדיון בפורום וספרו לנו מה דעתכם.

    dddd