תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי TT קופה
  • אאודי TT רודסטר
  • אאודי TT המחודשת בישראל

    אאודי TT קופה

    עיצוב מעודכן, יחידת הנעה מעודכנת, ועדיין עם מובילאיי. מתיחת הפנים של אאודי TT נוחתת בישראל עם מחיר התחלתי של 300 אלף שקל

    • 05-03-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    ה-TT של אאודי, במיוחד בדור הנוכחי, היא אחת המכוניות שאני אישית הכי אוהב בהיצע של קונצרן פולקסווגן. היא מצליחה להיות פרשנות מעולה לעיצוב של ה-R8 מבלי להיות העתק בוטה, ושלא כמו שני הדורות הקודמים, היא גם מצליחה להיות סקסית בטירוף בו זמנית, ולא עגלגלה וחמודה. מעבר לזה, היא גם אחת המכוניות (העממיות יחסית) הכי מתנהגות והכי מהנות לנהיגה שיצאו תחת ידי הקונצרן בשנים האחרונות.

    אאודי TT 2019

    היום מודיעה צ'מפיון מוטורס על תחילת שיווק ה-TT אחרי שהיא עברה עדכון קטן לרגל יום ההולדת ה-20 שלה ביולי האחרון. היא מקבלת יחידות הנעה חדשות, נגיעות עיצוב חדשות שאף אחד בחיים לא ישים לב שהן שם, ועוד אי אילו פיצ'רים. המובילאיי, למרבה הצער, לא נשלח לעולם שכולו צפצופים, ובגלל היעדר מערכת בלימת חירום אוטונומית עדיין ימשיך לשרת את מכונית הקופה. הספורטיבית. היוקרתית. והמעוצבת. מובילאיי. כן. להגנתה של צ'מפיון צריך להגיד שבלימת חירום לא מוצעת ב-TT גם בחו"ל, אז הפעם זו לא אשמתם.

    עוד לזכותם של צ'מפיון ייאמר שאת המערכות שכן אפשר, הם מאפשרים להביא. החל מבערך 74 סוגים של ריפודי עור (בין היתר נאפה) ומתלים מגנטיים עם כיוונון גובה וכלה בחישוקי 20 אינץ' ייחודיים ופנסי לד מטריקס שיעלו לכם קצת יותר וקצת פחות מ-30 אלף שקל בהתאמה.

    אאודי TT רודסטר 2019

    אבל השינוי המשמעותי ביותר הוא ביחידת ההנעה - ה-TT, כמו הרבה מכוניות אחרות בקונצרן, זונחת את מנוע ה-1.8 ותיבת השישה הילוכים ועוברת להשתמש בתיבת שבעה הילוכים רטובה ושתי גרסאות של מנוע 2.0 ליטר. האחת עם 197 כ"ס ו-32.6 קג"מ והשניה, שמגיעה עם הנעה כפולה, עם 245 כ"ס ו-37.7 קג"מ. בנוסף, תוצע גם TTS עם 306 כ"ס, כמעט 41 קג"מ, ו-4.5 שניות למאה קמ"ש. את המפרט הטכני ורשימות האבזור של ה-TT וה-TTS, והמחירון המלא (של כל דגמי אאודי) תוכלו לקרוא בלחיצה על המילים הרלוונטיות.

    אאודי TT 2019

    כמו בדגם הקודם, גם הפעם תגיע ה-TT בתצורת קופה ורודסטר, אבל הפעם הרודסטר מגיעה רק בגרסת המנוע החלשה ביותר. המחירים של ה-TT החדשה יעמדו על 300,000 ₪ לגרסת קופה 197 כ"ס, 364,000 ₪ לגרסת קופה 245 כ"ס, 330,000 ₪ לרודסטר ו-453,000 ₪ ל-TTS שגם היא כרגע תוצע בתצורת קופה בלבד.

    dddd