תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

טויוטה קורולה סדאן החדשה בישראל

טויוטה קורולה סדאן החדשה נוחתת בישראל בגרסאות בנזין והייבריד

  • 24-02-2019
  • מאת: זיו כהנא | צילום: יצרן

לאחר שכבר פגשנו בה על אדמת ישראל כבר לפני כמה חודשים, מודיעה היום יוניון מוטורס יבואנית טויוטה על תחילת שיווקה של טויוטה קורולה סדאן החדשה, לאחר שכבר רשמה כ-6,000 הזמנות במכירה מוקדמת שהחלה בחודש דצמבר.

הקורולה סדאן תשווק בישראל עם שתי יחידות הנעה האחת עם מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר והשניה היברידית עם מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר בשילוב עם מנוע חשמלי, בשתי יחידות ההנעה תיבת ההילוכים היא אוטומטית רציפה.  צריכת הדלק המשולבת עפ"י נתוני היצרן, תעמוד על 18.2 ק"מ לליטר בגרסת הבנזין ו- 29.4 ק"מ לליטר בגרסה ההיברידית.

גרסת הבנזין של הקורולה תשווק ברמת גימור אחת בלבד, "סאן" אשר כוללת חישוקים קלים 16 אינץ', מערכת מולטימדיה עם מסך 9 אינץ' בהתקנה מקומית, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג לנוסעים מאחור, בלם יד חשמלי ועוד.

הגרסה ההיברידית תשווק בנוסף לכך בשתי רמות גימור נוספות, "סנס" שמוסיפה חלונות אחוריים כהים, משטח טעינה אלחוטית לטלפון הנייד, לוח מחוונים דיגיטלי ופנסי ערפל קדמיים מסוג "לד".  ובפסגת ההיצע תעמוד רמת הגימור "לימיטד" שמוסיפה גם חלון גג וחישוקי 17 אינץ'. למפרט המלא של טויוטה קורולה סדאן לחצו כאן.


 

בכל רמות הגימור תוצע הקורולה סדאן עם מפרט בטיחותי עשיר אשר כולל 7 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת עייפות נהג, בלימה אוטונומית אשר כוללת זיהוי הולכי רגל ורכב דו גלגלי, תיקון סטיה מנתיב, אורות גבוהים אוטומטיים וזיהוי תמרורים. רמת הגימור "לימיטד" תוסיף גם ניטור שטחים מתים והתראה על תנועה חוצה מאחור.

טויוטה קורולה סדאן גרסאות ומחירים :

1.6 ליטר בנזין אוט' "סאן" -  132,900 ₪

1.8 ליטר היברידי אוט' "סאן" – 132,900 ₪

1.8 ליטר היברידי אוט' "סנס" – 134,900 ₪

1.8 ליטר היברידי אוט' "לימיטד" – 139,900 ₪

 

dddd