תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

סוכות בפול-גז במוטור סיטי

אחרי סיום תקופת ההרצה, מסלול מוטור סיטי מזמין אתכם לאירוע השקה מוטורי בחול המועד סוכות. הכניסה לכולם

  • 16-09-2018
  • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: עמית גרונוב

אנחנו לא נוהגים לשלב, ליחצן, לפרגן או כל מילה יפה אחרת ל"למכור" אירועים במגזין שלנו, בשביל זה יש ערוצים אחרים, אבל לפעמים, אין מה לעשות, גם אנחנו חוטאים בחיבה מוגזמת למקומות או אירועים מסויימים ומרגישים צורך לספר עליהם לעולם הרחב. וזה בדיוק המקרה עם הפסטיבל המוטורי שצפוי להיערך במסלול "מוטור סיטי" בבאר שבע בחול המועד סוכות. לרוב החיבה הזו לא ממש הגיונית או מוסברת, אבל הפעם היא לחלוטין מעוגנת בעובדות. כמה עוד מסלולי מירוץ שעומדים בתקן ה-FIA אתם מכירים בישראל?

בעיקרון, מוטור סיטי נפתח כבר במאי האחרון, אבל בפועל המסלול הבאר שבעי עדיין לא היה ערוך לקלוט קבוצות גדולות של קהל או לארח אירועים רציניים. לכן האירועים שכן נערכו בו היו אירועים קטנים לקהל מצומצם - לקוחות של מותגים שונים, ימי מסלול של קבוצות סגורות ואירועים פרטיים שונים אחרים.

אבל בסוכות הקרוב כל זה ישתנה. למה? כי אתם תוכלו לבוא. מי זה "אתם"? אתם. כולכם. גם הסבתא. למרות שאני לא ממש בטוח שהיא תהיה בקטע, אבל אני סוטה מהעיקר.

האירוע יתקיים כאמור בחול המועד סוכות, בתאריכים 25-26 לספטמבר, שהם ימים שלישי ורביעי, בין השעות 10:00-17:00.

בין הדברים שתוכלו לראות באירוע יהיו קודם כל שני מופע ראווה - הראשון, של רכבי Griiip נהוגים בידיי ירין שטרן ואלון דאי, והשני של רכבי פרארי ופורשה שבטח יבלו יותר זמן בנסיעה על הצד מאשר ישר, הפנינג למשפחות עם סימולטורים, סדנאות, פעילויות שונות, מתחמי אוכל ועוד. אבל אם כל זה לא "עושה לכם את זה" מספיק, תשמחו לשמוע שבאירוע יתארח גם המירוץ השני בסבב Pirelli קאפ הישראלי בו יתחרו אופנועים בחמש קטגוריות שונות, מה שהופך את זה לחמישה מירוצים, ולא אחד.

אה, כן בין כל האנשים שיגיעו יוגרלו גם 30 כרטיסים לנסיעה לצד נהג באחת מארבע 208 קאפ של פיג'ו שיתארחו באירוע וייקחו בו חלק.

מחירי הכרטיסים עומדים על 80 ₪ למבוגר ו-42 ₪ לילד עד גיל 18, וניתן להזמין אותם דרך האתר motorcity.co.il. כדי להגיע למקום, אפשר פשוט לכתוב "מוטור סיטי" בווייז.

dddd