תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו Z4
  • עכשיו זה רשמי - במוו Z4 החדשה נחשפה

    במוו Z4

    אחרי שבמוו דלפה כמו מסננת עם פרטים על ה-Z4 שהגיעו פחות או יותר לכל מקום אפשרי - ה-Z4 M40i נחשפת רשמית ומציעה לנו הצצה ראשונה לסופרה הבאה

    • 26-08-2018
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    את העובדה שבמוו Z4 צפויה הייתה להיחשף בסוף השבוע האחרון כולנו יודעים כבר סביב שבועיים, ואת העובדה שהיא תחלוק פלטפורמה עם טויוטה סופרה הבאה אושרה חד משמעית לפני שנה, כשכבר לפני ארבע שנים השתיים הודיעו על הכוונה לשתף פעולה.

    בין לבין, דלפו פחות או יותר כל הפרטים על הצמד, ובעיקר על האחות הגרמניה, שנחשפה רשמית אתמול עם פתיחת שבוע הרכב בפבל ביץ' שבמונטריי, קליפורניה.

    אז את העיצוב כבר ראינו. למעשה, התמונות שבמוו פרסמה הן בדיוק אותן תמונות שדלפו כבר לפני שבוע. ולמרות שכבר ראיתי, חקרתי ובדקתי אותן לעומק, גם בפעם השניה ה-Z4 היא מכונית מרהיבה עם פרופורציות מושלמות, ומסתבר שעם הפרופורציות המושלמות מגיעה גם חלוקת משקל מושלמת, של 50:50 בין הסרנים.

    הדגם הראשון של ה-Z4 להיחשף, כרגיל בדגמים האחרונים של היצרנית, הוא ה-M40i, שמקבל גם פה מנוע 3.0 ליטר טורבו ששולח 340 כ"ס וכמות לא ידועה של מומנט (אולי 51 קג"מ, כמו ב-240?) לגלגלים האחוריים דרך תיבת שמונה הילוכים אוטומטית. את נתון ההאצה למאה קמ"ש - 4.6 שניות, במוו דווקא חושפת בשמחה.

    מבחינת אבזור, ה-Z4 M40i תקבל כמובן חבילת M מלאה שתכלול בולמים אדפטיביים, בלמים, הגה, תיבת הילוכים, פגושים ומושבים. בתמונות מוצגת גרסת "מהדורה ראשונה" שתכלול את מה שנראה כמו כל תוספת אפשרית שתוצע עם הדגם.

    בין היתר תמצאו כאן חישוקי 19 אינץ', נגיעות עיצוב שחורות, גג בד שחור-כסוף (Anthracite), תא נוסעים מרופד בעור שחור עם תפירה ניגודית, מושבים חשמליים, ו"לראשונה ברודסטר של במוו" כך עפ"י היצרנית, "גם פנסי לד מטריקס ותצוגה עילית". באמת חכמה גדולה, בפעם האחרונה שבמוו תכננה רודסטר אף אחד לא ידע מה זה לד מטריקס. או לד. או מטריקס.

    ה-Z4 תוצג בתערוכת פריז הקרובה שתתקיים בתאריכים 4-14 לאוקטובר, והשיווק שלה צפוי להתחיל ברבעון השני של שנה.

     

    dddd