תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו Z4
  • במוו Z4 דולפת לרשת

    במוו Z4

    תמונות של הרודסטרית החדשה של במוו דלפו לרשת ומאפשרות לראות כמעט את כל הרכב

    • 16-08-2018
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    בעוד מספר ימים במוו תחשוף את הדור החדש של ה-Z4, רודסטר קטנה עם תפקיד עצום. לא רק שהיא אמורה להחזיר לחיים את הקבריו הדו-מושבים שאינה נמכרת כבר למעלה משנתיים, אלא שהיא גם תהווה את הבסיס לחזרה לחיים של אחד האייקונים הגדולים של עולם הרכב - טויוטה סופרה, שתחלוק איתה פלטפורמה ולא מעט חלקים נוספים.

    אבל כדרכו של האינטרנט, גם הפעם דולפות תמונות של המכונית לפני החשיפה. וכמו תמיד עם הדלפות, קשה לאתר את המקור הראשוני של התמונות, שדלפו שתי בפעימות. פעם אחת באינסטגרם ופעם שניה ככל הנראה באתר Autobijd.de הבלגי.

    התמונות מספקות לנו הצצה די מקיפה על המכונית. עם תמונות עיתונות רשמיות של החוץ והפנים, ותמונות פרטיות שצולמו בצורה די נוראית.

    התמונות נותנות מצג די מלא וברור לעיצוב של המכונית, שמלבד ההגה, הצביעה השונה של המושבים ושתי הבליטות הגדולות שמאחוריהם, המכונית הסדרתית נראית די דומה לקונספט שבמוו הציגה לפני כמעט שנה.

    המרכב רחב ונמוך - כמצופה, מכסה המנוע ארוך והפרופורציה בין הגלגלים, הגוף והחלונות לא יכולה להיות נכונה יותר.

    בתמונות תא הנוסעים אפשר לראות את הדשבורד החדש שכולל מסך גדול (עדיין צף) שמשתלב טוב יותר עם סביבת הנהג, מסך קטן שמרכז את כל המידע של בקרת האקלים ושורת כפתורי הקיצור (1-8) המסורתית. סביבת הנהג כוללת את ההגה החדש שהוצג עם ה-M5 החדשה, לוח המחוונים הדיגיטלי המלא החדש, משוטי העברת הילוכים מאסיביים (אבל עדיין קטנים מאלו של אלפא) ומה שנראה כמו מערכת התצוגה העילית הכי מפורטת (ומסובכת) שהעולם ידע עד היום.

    המכונית שתמונותיה דלפו היא, כרגיל, גרסת הקצה - Z4 M40i. היא תצויד במנוע 6 ציל' בנפח 3 ליטר עם מגדש טורבו דו-שלבי (כמו שאר מנועי הטווין-פאוור של במוו) שיפיק ככל הנראה סביב 335-340 כ"ס. ההנעה תהיה אחורית כמובן, ותיבת ההילוכים, לפחות אחת מהן, כך לפחות עולה מהתמונות, תהיה אוטומטית.

    בכל אופן, לא נצטרך לחכות עוד הרבה זמן עד החשיפה המלאה. בינתיים אתם יכולים לבהות בתמונות ולספר לנו אם ראיתם בהן עוד משהו מעניין.

     

    dddd