תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סובארו
  • סובארו B3
  • סובארו B3 סדאן
  • סובארו אימפרזה
  • סובארו אימפרזה (B3) החדשה

    סובארו B3

    הדור הרביעי של האימפרזה נחשף אמש בתערוכת הרכב של ניו-יורק

    • 21-04-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    האימפרזה החדשה (B3) נחשפה אמש לראשונה בתערוכת הרכב של ניו-יורק. בדור הרביעי והחדש של האימפרזה מבטיחים בסובארו לטפל ברוב נקודות התורפה של הדגם היוצא, ולהציג מכונית איכותית, מרווחת, נוחה וספורטיבית יותר בהשוואה לדור היוצא.

    סובארו אימפרזה

    לאימפרזה החדשה בסיס גלגלים של 264.5 סנטימטרים, 2.5 סנטימטרים יותר מהדגם היוצא. למרות שהאורך הכולל של האימפרזה לא השתנה, בסובארו מבטיחים כי תכנון טוב יותר של תא הנוסעים הניב תא נוסעים מרווח יותר ותא מטען גדול יותר.
    בסובארו שיפרו גם את איכות החומרים שבתא הנוסעים ואת הנדסת האנוש. כמה מהדוגמאות שנותנת סובארו לשיפור הם הגה טלסקופי מתכוון לגובה ולמרחק כסטנדרט בכל הדגמים, מושבים עם תמיכה צידית משופרת, מבחר גדול של תאי אכסון וגם מערכת שמע עם מסך מגע (בדגמים המאובזרים יותר).

    סובארו אימפרזה

    המפרט האמריקאי כולל מנוע בוקסר חדש בנפח 2 ליטרים ובהספק של 148 כוחות סוס. המפרט הטכני האירופאי כולל מנוע בוקסר חדש בנפח 1.6 ליטרים, שנתונים אודותיו טרם פורסמו. האחרון ישודך לתיבת הילוכים ידנית עם חמישה הילוכים או לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. חלק מהדגמים יקבלו גם אפשרות לשליטה ידנית על תיבת ההילוכים הרציפה. מערכת הנעה כפולה תהפוך לסטנדרט בכל דגמי האימפרזה. הדגמים הידניים יקבלו מערכת המבוססת על דיפרנציאל ויסקוזי המחלק את המומנט ביחס של 50/50 בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים. הדגמים האוטומטיים-רציפים יקבלו מערכת המבוססת על דיפרנציאל אוטומטי נשלט מחשב.

    סובארו אימפרזה

    סובארו אימפרזה

    סובארו אימפרזה

    dddd