סדנת העיצוב המשפחתית של ספאדה תחשוף בעוד כשבועיים את מכונית העל החדשה מתוצרתם. ארקול ספאדה, אחד מהמעצבים הבכירים של עולם הרכב, עבד עם כמה מיצרני הרכב הגדולים והמובילים. בלאנצ'יה עבד על עיצובה של הדדרה, הפוליבה והקאפה. עם במוו עבד על עיצובה של סדרות 5 ו-7 (E32 ו-E34). עם מאזדה עבד על ה-MX3 ועם ניסאן על הטראנו. אבל כל אלו שייכים להיסטוריה. לאחרונה פתח ארקול עם בנו פאולו סדנת עיצוב משפחתית בשם "ספאדה קונספט", ומאז עוסקים השניים בעיצוב מכוניות על, ספק מכוניות מסלול, ללקוחות שהפרוטה בכיסם. ב-2008 חשפה הסדנה את הקודטרונקה TS, מכונית על המבוססת על הפלטפורמה של הקורבט. בעוד כשבועיים עתידה החברה לחשוף את הקודטרונקה מונזה, גרסה נטולת גג של ה-TS.
ספאדה טרם חשפה רשמית פרטים טכניים אודות המונזה החדשה. הערכות הם שהיא תעשה שימוש באותה הפלטפורמה ששימשה את ה-TS ובאותו המנוע. ה-TS מפיקה כ-512 כוחות סוס ממנוע V8 בנפח 7 ליטרים שמקורו בקורבט. המונזה, כך מספרים מקורות יודעי דבר, תפיק מאותו המנוע כמעט 630 כוחות סוס. גרסת ה-TS מזנקת מאפס למאה קמ"ש ב-3.4 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 340 קמ"ש. המונזה, קלה וחזקה ממנה, צפויה להיות מהירה יותר.
החשיפה הרשמית של המונזה תערך במונקו ב-14 לאפריל. עד אז, נאלץ להסתפק בשלוש התמונות שדלפו עד כה לרשת.