תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • יגואר
  • יגואר XJ
  • יגואר XJR575 נחשפת - 0 לאמאל'ה! ב-44 שניות

    יגואר XJ

    יגואר חושפת גרסת ביצועים קיצונית ל-XJ שלה ומוצאת פתרון יצירתי לשחרר את כל הפרטים עליה ממש מהר

    • 26-07-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    בניגוד למה שאתם עשויים לחשוב, הרווח הגדול בתחום הרכב אינו נמצא במכוניות מיינסטרים שמיוצרים במיליונים, אלא דווקא במכוניות יוקרה קיצוניות בהן שולי הרווח גדולים משמעותית. זה לא מפתיע, אם כך, שכל יצרנית יוקרה רוצה נתח מסגמנט המכוניות המוגזמות לחלוטין - מכוניות פאר יקרות להחריד מלכתחילה שמוסיפים להן עוד אבזור, עוד פאר ועוד המון המון מנוע, ומעלים את המחיר - יחד עם הביצועים - לסטרטוספרה.

    התשובה המסורתית של יגואר לפלח השוק הזה היא ה-XJR575, מחליפת ה-XJR-בלי-מספר שהפעם מוסיפה לשם שלה את מספר כוחות הסוס בהתאם לאופנה הנוכחית, ממש כמו איקסים על נשק של לוחם בצה"ל. שכולם ידעו כמה אתה חזק וכמה לא כדאי להתעסק איתך.

    ונראה שגם הפעם - בדיוק כמו שהיה עם ה-F-Pace שעשה לופ ענקי, ה-XE שנסעה על כבלים מעל התמזה ושאר תעלולים שטותיים אך מגניבים להפליא - הם מצאו דרך מעניינת ומשעשעת להציג את הפרטים החשובים אודות המכונית (וגם כמה שלא ממש קשורים).

    השיטה היא ראיון שערכה אמנדה סטרטון, נהגת מרוץ, לוויין בורגס, מנהל סטודיו העיצוב של ה-XJR. הראיון נמשך 44 שניות, הזמן שלוקח ל-XJR575 להגיע למהירות המרבית שלה - 300 קמ"ש.

    אז כדי לשמור על רוח הדברים, ננסה גם אנחנו להעביר לכם את הפרטים על סלון הסילון החדשה של יגואר בכמה שפחות זמן.

    V8 בנפח 5.0 ליטר, סופרצ'רג'ר, 575 כ"ס, 71 קג"מ.

    שמונה הילוכים, פלנטרי, עם משוטים על ההגה.

    4.4 שניות ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 300 קמ"ש.

    שני צבעים חיצוניים, כחול או אפור מט בגימור סאטן. פגושים, גריל ומכסה מנוע ייחודים, חישוקי 20 אינץ'

    גימור פנים ייחודי, עור, תפירת מעוינים, מולטימדיה משופרת.

    בישראל בתחילת 2018.

    dddd