עם פתיחתה של תערוכת הרכב של ג'נבה, שולחת סקודה את הלוגו שלה לניתוח מתיחת פנים. החץ המכונף הפך לסמלה המסחרי של סקודה בשנת 1926, ועד שנות התשעים היה צבוע כחול. אז הציגה סקודה את הלוגו הנוכחי שלה, החץ הפך ירוק וקיבל מסגרת עגולה בגוון שחור. השבוע תציג סקודה לוגו מחודש, בו החליף הצבע הכסוף את השחור והחץ המכונף הפך לגדול ובולט יותר. התוצאה, ביחד עם סמלים ישנים של סקודה, לפניכם.
אבל עם לוגו חדש אי אפשר ללכת למכולת. את הלוגו המחודש הדביקה סקודה על חזיתה של מכונית קונספט חדשה, שעתידה בהחלט לרמז על הכיוון אליה הולכת סקודה עם האוקטביה העתידית. ה-VisionD היא מכונית קופה (חמש דלתות) בעלת עיצוב משופע בזכוכית.
בסיס הגלגלים שלה ארוך וסרחי העודף מלפנים ומאחור קצרים. בסקודה טוענים שזה יאפשר ל-VisionD להציע את מרווח הפנים הטוב ביותר בקטגוריה. בנוסף תוכלו להבחין ביחידות התאורה החדשות, מלפנים ומאחור, שבניגוד למקובל בשנים האחרונות דווקא הפכו לקטנות יותר. תא הנוסעים מציע עיצוב "פרקטי, איכותי ואלגנטי".