תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סובארו
  • סובארו פורסטר
  • סובארו פורסטר 2016 – מתיחת פנים לדגם

    סובארו פורסטר

    סובארו מעדכנת את הפורסטר לקראת שנת 2016 עם כמה שיפורים קלים ועדכונים קלים לעיצוב.

    • 06-10-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    סובארו פורסטר, רכב הפנאי-שטח המצליח של יצרנית הרכב היפאנית, עובר מתיחת פנים קלה לקראת שנת 2016. בסובארו חשפו תמונות ופרטים ראשונים אודות דגמי הפורסטר המעודכנים, רגע לפני השקתם בסוף החודש בתערוכת הרכב של טוקיו. הדור הנוכחי והרביעי במספר של הפורסטר נחשף לראשונה בסוף שנת 2012 והושק בישראל בתחילת שנת 2013. מאז הושק זוכה הפורסטר להצלחה נאה, לא רק בישראל אלא גם בעולם, אך גילו מתחיל לתת את אותותיו ובסובארו החליטו לעדכן אותו מהר מצפוי. מתיחת הפנים הנוכחית צפויה להגיע ארצה בתחילת השנה הבאה (2016) אך בשלב זה עדיין לא ידוע מתי בדיוק ובאילו רמות גימור.

    סובארו פורסטר 2016

    מבחינה חיצונית זוכה סובארו פורסטר לכמה עדכונים קוסמטיים שנועדו לגרום לו להראות קצת יותר כמו רכב שטח. מלפנים זכה הפורסטר לפגוש, גריל ופנסים חדשים שנועדו להקנות לו מראה רחב יותר. מאחור זוכה הפורסטר ליחידות תאורה חדשות בעיצוב חדש ומודרני יותר. בפרופיל ניתן לזהות חישוקי סגסוגת בעיצוב מעודכן שישפר, כך מבטיחים בסובארו, את מקדם הגרר וצריכת הדלק של הרכב. יש גם תוספת של צבעים חדשים למבחר – כחול כהה וברונזה מטאלי.

    גם בתוך תא הנוסעים ניתן להבחין בכמה שינויים קלים. בסובארו מבטיחים שיפור באיכות ובנראות של החומרים בתא הנוסעים לצד תוספת של גימור בצבע כסוף ושחור מבריק. צג המידע המרכזי, שמגיע בארץ רק בדגמי ה-XS וה-XT הבכירים, זכה גם הוא לעדכונים קלים. חלק מהדגמים יצוידו כעת במושב נהג חשמלי עם זיכרון וכן בחימום מושבים גם ליושבים מאחור.

    בנוסף מוסיפה סובארו אופציות למערכת מולטימדיה מקורית חדשה מבית Harman Kardon הכוללת גם זיהוי קולי, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטומטית, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, התראה על רכבים בשטחים המתים, הפעלה אוטומטית לאורות הגבוהים ותאורת LED עוקבת פניה.

    סובארו פורסטר 2016

    מבחינה מכאנית אין שינויים גדולים במיוחד והיצע יחידות ההנעה של הסובארו פורסטר יישאר ללא שינוי משמעותי. סובארו תמשיך להציע את הדגם עם מנוע 2.0 ליטר בנזין בשתי גרסאות – אטמוספרית ללא טורבו (150 כוחות סוס) או מוגדשת טורבו (240 כוחות סוס). הדגם האטמוספרי יגיע עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה, הדגם המוגדש מגיע רק עם תיבת הילוכים אוטומטית-רציפה. בשני המקרים הנעה כפולה קבועה מוצעת כסטנדרט.

    אם זאת בסובארו מבטיחים כי גרסת ה-2.0 ליטר ללא טורבו בדגם המעודכן יהיו מעט חסכוניות יותר בזכות שיפורים שבוצעו במנוע. כמו כן בוצעו שיפורים לבידוד הרעשים, בזכות שיפורים קלים בתיבת ההילוכים ושימוש בזכוכיות עבות יותר. יחס ההעברה של ההגה קוצר לטובת שיפור תחושת הנהיגה וכן בוצעו שינויים בכיול המתלים שנועדו לשפר את נוחות הנסיעה. דגמי הטורבו יזכו לתיבת הילוכים משודרגת שאמורה, כך מבטיחים בסובארו, לתת תחושה ספורטיבית יותר.

    סובארו פורסטר 2016

    dddd