תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן ג'וק
  • ניסאן גו'ק 2015 המחודש נוחת בישראל - החל מ-128,000 ש"ח

    ניסאן ג'וק

    כמעט שנה אחרי שהוצגה מתיחת הפנים, מגיע הג'וק החדש לישראל עם שינויים קוסמטיים, אבזור משופר ותא מטען גדול יותר. מנוע הטורבו נשאר בחו"ל

    • 24-02-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    בתחילת מרץ 2014 הציגה ניסאן את מתיחת הפנים לניסאן ג'וק, אחת המכוניות המצליחות ביותר של היצרנית בשוק האירופאי. הודות להצלחה האדירה לה זכה הג'וק במרוצת השנים, לא הייתה זו הפתעה שהיצרנית החליטה שלא להתעסק עם המתכון המוצלח יתר על המידה. שנה מאוחר יותר, מפרסמת קרסו מוטורס כי החלה בשיווק הג'וק המחודש במחיר מיוחד של החל מ-128,000 ש"ח לרגל ההשקה. שיעלה למחיר התחלתי של 130,000 ש"ח עם סיום תקופת ההשקה.

    על ההצלחה של הג'וק בעולם - ובכלל זה בישראל - אין כל ויכוח, ולכן בניסאן החליטו (ובצדק) שלא לשנות את המתכון. הפנסים והחזית קיבלו עיצוב עדכני יותר, הפנסים מקבלים תאורת יום מבוססת LED, ואת עיצוב ה-V המשפחתי המוכר משאר דגמי היצרנית, הפגוש הקדמי מוותר על "מתקן היין" ומציג עיצוב סולידי יותר, ובחזית נח כעת V כסוף בולט ועבה שממסגר את הסמל. מאחור השינויים בעיצוב זניחים למדי וכוללים תאורת LED בפנסים, נגיעות של צבע בתחתית הפגוש ופחות או יותר זהו. בנוסף, עדכנה היצרנית ובתורה גם היבואנית, את היצע הצבעים.

    ניסאן ג'וק החדש 2015

    בפנים השינויים משמעותיים יותר, ובעיקרם עומד נפח תא המטען שצמח בזכות תכנון מחדש של חלקו האחורי של הרכב מ-250 ליטר צנועים ל-354 ליטרים שאמנם לא הופכים אותו למוביל הקטגוריה אך הם עדיין שיפור ניכר. גם בחלק שבו נמצאים בנוסעים נרשמו מספר שיפורים. אבזור נדיב יותר שכולל בין היתר מערכת מולטימדיה משופרת וחלון שמש פנורמי נפתח.

    הג'וק ישווק בישראל בשלוש רמות גימור, כאשר הויזיה הבסיסית מפנה את דרכה ובמקומה מתייצבת גרסת אסנטה. זו תכלול מערכת שמע מקורית, דיבורית בלוטות', בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מחשב דרך, הגה מצופה עור עם פקדי שליטה ובוררי מצבי נהיגה שישפיע על תגובות הדוושה וכיול המנוע.

    רמת גימור טקנה תכלול מעתה גם מערכת מולטימדיה עם מסך 5.8 אינץ', ריפוד עור למושבים וחימום למושבים הקדמיים, כניסה והנעה ללא מפתח, חישוקי 17 אינץ', מערכת מצלמות היקפית לעזרה בחניה, חיישני תאורה וגשם, קיפול מראות חשמלי, התראה על עצמים בשטחים מתים, התראת סטיית מנתיב ועוד. מחירה של גרסת טקנה יעמוד על 135,000 ש"ח.

    ניסאן ג'וק החדש 2015

    גרסת טקנה Privet design תהיה הגרסה הבכירה ותוסיף על כל מה שכבר צויין גם חישוקי 18 אינץ' בעיצוב ייחודי, ושלל נגיעות קוסמטיות בצבעים תואמים לצבע המרכב בתוך ומחוץ למכונית. מחירה של גרסת טקנה Privet Design יעמוד על 140,000 ש"ח.

    למפרט המלא של ניסאן ג'וק 2015 החדש לחצו כאן.

    dddd