תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיני
  • מיני רודסטר
  • מיני קופה
  • מיני רודסטר וקופה מסיימות קריירה

    מיני רודסטר

    מיני מודיעה על הפסקת הייצור של שתי הדו-מושביות שלה בלי תוכניות למחליפות. רוצו מהר לפני שייגמר

    • 15-02-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    רוצים מיני דו-מושבית? אם כן, קומו עכשיו ולכו להזמין אחת, כי בקרוב הן לא יהיו שם יותר. היום, אחרי כמעט ארבע שנים של ייצור, מודיעה מיני על סיום הקריירה של שתי המכוניות היותר מעניינות - אך גם שנויות במחלוקת - שלה, מיני רודסטר ומיני קופה. היצרנית הבריטית קוראת למהלך "הישורת האחרונה" ואינה מפרטת על מחליפות עתידיות, כך שאפשר להניח שהוילון יורד על השתיים באופן מוחלט וסופי.

    מיני רודסטר

    הראשונה, גרסת שני המושבים של המיני קבריו, הושקה בשנת 2011 ולא הצליחה להמריא במכירות, בעיקר בגלל שימושיות פחותה מזו של אחותה מרובעת המושבים והפרש מחירים לא מספיק גדול בין שתי הגרסאות. העיצוב, שלא היה מספיק שונה, כנראה לא הספיק כדי למשוך את הלקוחות מדגם הקבריו ולכן כבר בשבועות הקרובים מפעל החברה באוקספורד, אנגליה, יעבור לייצר במקומה את המיני האצ'בק בגרסאות 3 ו-5 דלתות.

    גם המיני קופה, למרות שזו כן זכתה לעיצוב שונה משמעותית מגרסת ההאצ'בק המקבילה, לא הצליחה יתר על המידה. היא הוצגה גם כן בשנת 2011, אך עשתה זאת בהרבה יותר סטייל. את הבכורה שלה ראתה המיני קופה במירוץ הסיבולת בן 24 השעות בנורבורגרינג ומשם עברה ישירות לבמת תערוכת הרכב של פרנקפורט.

    מיני קופה

    במחירון של מיני ישראל העדכני שתי המכוניות עדיין מופיעות, כך שבזמן הקרוב עדיין תוכלו להכנס ולהזמין אחת מהשתיים, אך אין לדעת לכמה זמן המלאים הקיימים יספיקו. בתוך כך, מהיבואנית נמסר שהשיווק יפסק במהלך שלושת החודשים הקרובים.

    dddd