תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן אלטימה
  • ניסאן מקסימה
  • ניסאן מקסימה החדשה - תמונות ראשונות

    ניסאן אלטימה

    ניסאן מקסימה, המשפחתית הגדולה והאמריקאית של היצרנית נחשפת בשתי תמונות ראשונות לאחר הופעה קצרה בפרסומת בסופרבול

    • 04-02-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    בשנה שעברה החלה קרסו, יבואנית ניסאן, לייבא את צמד המשפחתיות הגדולות והאמריקאיות של ניסאן - האלטימה והמקסימה. הצעד לווה בלא מעט הרמות גבה מצד לא מעט עיתונאי רכב ישראליים (ואנחנו ביניהם) היות ושתי המכוניות הושקו כבר למעלה משנתיים בארה"ב והיה ברור לכולם שדגמים חדשים יגיעו זמן קצר לאחר מכן.

    מסתבר ש"זמן קצר לאחר מכן" קורה עכשיו, כאשר ניסאן חושפת שתי תמונות ראשונות של המקסימה החדשה. ביום ראשון האחרון נערך בארצות הברית הסופרבול, גמר ליגת הפוטבול האמריקאית - או משהו כזה, אנחנו לא ממש מבינים בספורט האמריקאי המוזר הזה - ובמסגרתו גם הושקו לא מעט פרסומות ייחודיות בלא מעט תחומים.

    ניסאן מקסימה החדשה

    תחום הרכב אינו שונה, וניסאן בחרה לשדר באחת מההפסקות של המשחק פרסומת בה נחשפה מכונית המירוץ שלה, ה-GT-R LM NISMO. בסוף הפרסומת, הופיעה בהופעת אורח גם ניסאן מקסימה החדשה וכעת חושפת היצרנית שתי תמונות סטודיו מלאות של המכונית.

    על-פי התמונות, ברור שניסאן לקחה את עיצובה של המקסימה המשמימה מעט מספר צעדים קדימה בכל הנוגע ליצירת רושם, גריל קדמי מוחצן שנלקח מהמוראנו, קורות A מושחרות ופס שחור שחוצה את קורה C אשר יוצרים יחד אשליה של גג צף וקווים זורמים ושרירים משמעותית מאלה של המכונית הנוכחית.

    פרטים טכניים על ניסאן מקסימה החדשה טרם נחשפו והם יגיעו קרוב יותר למועד החשיפה הרשמי של המכונית בתערוכת ניו יורק באפריל הקרוב. בשלב זה מוקדם לדעת בבטחון, אך השמועות מדברות על מנועי V6 בנפח של כ-3.5 ליטר עם הספק שכנראה לא ירד מתחת ל-300 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה.

    dddd