תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי TT קופה
  • אאודי TT רודסטר
  • אאודי TT בישראל - החל מ-349,300 ש"ח

    אאודי TT קופה

    אאודי משיקה את ה-TT בארבע גרסאות - קופה ורודסטר, הנעה קדמית או כפולה. כולן מקבלות מנוע 2.0 ליטר טורבו עם 230 כ"ס ו(כמעט)כולן מגיעות למאה קמ"ש תוך פחות מ-6 שניות

    • 19-01-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    הדור השלישי של אאודי TT הגיע לישראל. ה-TT החדשה, שאותה משיקה צ'מפיון מוטורס בימים אלו בגרסת קופה ורודסטר, היא אחת המכוניות המשמעותיות ביותר של היצרנית, אם כי לא בתחום המכירות, הנגשת המותג לקהל יעד חדש או הגברת המודעות של הלקוחות למותג ורכישת לקוחות חדשים. אלא בתחום עליו מדברת כל אאודי שעלתה לכביש הישראלי בשנים האחרונות באמצעות המשפט שמעטר את המסגרת מתחת ללוחית הרישוי: "קדמה באמצעות טכנולוגיה".

    אאודי TT רודסטר

    ומה כל כך טכנולוגי ב-TT החדשה? כי המנוע מפיק בדיוק את אותם נתונים כמו ב-S1, ועם מערכת הקוואטרו עשינו היכרות לפני כמה עשורים טובים. גם השם, הסגנון או העיצוב לא בדיוק חדשים. אז מה הסיפור שלה? בשביל זה צריך לעבור פנימה.

    בתוך ה-TT החדשה נמצא מה שאאודי מכנה "תא טייס וירטואלי". הווה אומר, אין הפרעות, אין מסך מרכזי, אבל בעיקר - אין לוח מחוונים - לפחות לא אחד שגרתי ואנלוגי, אלא מסך LCD בגודל 12 אינץ' שמרכז את כל המידע שאתם צריכים. למסך שני מצבים, כאשר בראשון הוא מספק תצוגה סטנדרטית למדי, של שתי חוגות (מהירות וסל"ד) ומידע ממחשב הדרך אודות מהירות ממוצעת, צריכת דלק וכו'. המצב השני, והמעניין הרבה יותר, הוא מצב בו שתי החוגות נדחסות לפינות התחתונות של המסך ובמקומן מופיעה על המסך מפת ניווט שתופסת את כולו.

    אאודי TT רודסטר

    על מנת לא להפוך את הנהג ל"מכוון המזגן הרשמי של הקיץ", אאודי תיקלה את חוסר המסך המרכזי והמינימליזם בכפתורים, ע"י שילוב מערך השליטה של מערכת המיזוג לתוך פתחי המיזוג עצמם. בכל אחד מהפתחים המרכזיים ישנו מסך קטן שמציג מידע לגבי חלק אחד של המערכת (טמפרטורה, עוצמה, כיוון) והשליטה באמצעות סיבוב של אוטו מסך קטן או לחיצה עליו.

    מתחת למכסה המנוע של ה-TT נמצא אותו מנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו מוכר שמפיק כאן 230 כוחות סוס ו-37.7 קג"מ של מומנט. על העברת הכח לגלגלים הקדמיים (או כל הארבעה בגרסת הקוואטרו) אחראית תיבת S-Tronic רובוטית כפולת מצמדים עם שש מהירויות.

    מחיריה של אאודי TT יחלו בישראל ב-349,300 ש"ח, ובעבור מחיר זה תקבלו את גרסת הקופה עם הנעה קדמית, שמאיצה מעמידה למאה קמ"ש תוך 5.9 שניות. גרסת הקוואטרו, שתעלה 366,400 ש"ח, מקזזת מזמן זה 0.6 שניות ודגמי הרודסטר איטיים יותר ב-0.2 ו-0.3 שניות בהתאמה.

    אאודי TT רודסטר

    רשימת האבזור של אאודי TT החדשה כוללת את כל הפריטים שלמדנו לצפות מהיצרנית, ומאידך אינה כוללת את מה שכבר הבנו שלא יכלל (אלא בתוספת תשלום). בין הפריטים ניתן למצוא פנסי קסנון, מערכת שמע עם שמונה רמקולים, חיבור AUX וחריץ לכרטיס זכרון (שקע USB מוצע בתוספת תשלום יחד עם מערכת Audi Connect), בקרת אקלים מפוצלת, ריפוד עור ואלקנטרה למושבי הספורט, מערכת היגוי חשמלית עם יחס משתנה תלוי מהירות ועוד.

    בנוסף, תציע צ'מפיון מוטורס חבילת Design בעלות של 12,000 ש"ח אשר כוללת כניסה הנעה ללא מפתח, קיפול חשמלי וחימום למראות הצד וחישוקי 18 אינץ' (במקום 17 אינץ' כסטנדרט).

    אאודי TT רודסטר

    אאודי TT - מחירים וגרסאות

    אאודי TT קופה 2.0 טורבו אוטומט הנעה קדמית - 349,300 ש"ח
    אאודי TT קופה 2.0 טורבו אוטומט הנעה כפולה - 366,400 ש"ח
    אאודי TT רודסטר 2.0 טורבו אוטומט הנעה קדמית - 373,300 ש"ח
    אאודי TT רודסטר 2.0 טורבו אוטומט הנעה כפולה - 390,000 ש"ח

    dddd