תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל אדם
  • גרסאות חדשות לאופל אדם - בקרוב בישראל

    אופל אדם

    אופל חושפת דגם אוטומטי ודגם Swing Top עם גג נפתח לאדם. במהלך השנה הן יגיעו גם אלינו

    • 13-01-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    אופל אדם היא דוגמא מצויינת לחשיבותה של התאמת הדגם לשוק המקומי בו הוא משווק. האדם הושקה בישראל באפריל האחרון אבל היעדר תיבת הילוכים אוטומטית חרץ את גורלה והביא לכך שמאז ועד שנסגרה שנת 2014 נמסרו לבעליהן רק 21 יחידות ממכונית המיני האופנתית והחביבה מאוד של אופל.

    אין ספק שבמשרדי חברת ש.י.ר, היבואנית, שמחו כאשר גילו מוקדם יותר היום שאופל החליטה להציג גרסה חדשה עם תיבת איזיטרוניק רובוטית לאדם. לצידה, חשפה אופל גם גרסת Swing Top עם גג בד נגלל שנכנסת לטרנד הגגות ה"כמעט נפתחים" הנוכחי שכולל את פיג'ו 108 TOP, סיטרואן DS3 קבריו וכמובן פיאט 500c אשר שולטת בפלח השוק הזה ביד רמה.

    אופל אדם Swing Top

    הגרסה הרובוטית של האדם תגיע עם אוטו מנוע כמו של הדגם שנמכר כעת - 1.4 ליטר המפיק 87 כוחות סוס. עפ"י אופל, התיבה הרובוטית מצליחה לשפר את צריכת הדלק שעומדת כעת על 21.3 ק"מ לליטר. שיפור של 0.6 ק"מ לליטר על פני הגרסה הידנית. אופל אדם האוטומטית תגיע לישראל בחודש מרץ הקרוב, אך מחירה טרם נקבע.

    גרסת Swing Top שהוצגה כאמור גם היא מוקדם יותר היום, מקבלת גג בד שנמתח מקורות A ועד קורות C. הגג יכול להיפתח או להיסגר תוך 5 שניות ומהירויות של עד 140 קמ"ש. בניגוד ל-500c ו-DS3 קבריו, החלון האחורי של האדם Swing Top נשאר קבוע ואינו מתקפל יחד עם הגג. דגם Swing Top צפוי גם הוא להצטרף להיצע דגמי האדם בחודשים הקרובים, אך תאריך או מחיר מדוייקים טרם נמסרו.

    dddd